Napisano 4 Wrzesień 200321 l tak jak w temacie.. tyle ze pogoda wcale nie jest sloneczna. pada deszcz, szaro buro ponuro.. i jak zrobic hm.. taki efekt kropelek splywajacych po szybie\\\'lezacych\' na niej wiem ze to opisalem dosc dziwnie, sorki z gory dzieki za pomoc
Napisano 5 Wrzesień 200321 l Ci powiem że to można wymodelowac jako osobne obiekt ale wtedy bedzie masakra w viewporcie i modelowanie troche potrwa:( Co do innej metody to ci nie pomoge bi nie wiem jak:( pozdro KAIN
Napisano 5 Wrzesień 200321 l A moze odpowiednia mapa displace + refraction ? W widoku an face moze jakos bedzie to wygladalo.
Napisano 5 Wrzesień 200321 l Autor no raczej hm..to nie beda kropelki a \'lezki\' splywajace po szybie.. i to pod katem ma byc kurcze kurcze..
Napisano 9 Październik 200321 l Czesc roball! Wlasnie zmagam sie z DOKLADNIE TAKIM SAMYM problemem, chce zrobic szybe podczas deszczu, na ktorej część kropelek \"siedzi\" a część \"spływa\". Swój problem umieściłem tutaj: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6778 Mam 2 rozwiązania do tego: 1. Praca modellingiem ręcznie, modelowanie kropelek i \"na czuja\" animowanie ich zachowania. Jako materiał proponowałbym dać im reflection map z renderingu otoczenia. 2. Zabawa z Real Flow. Jeszcze dokladnie go nie obczaiłem, ale mozliwosci jego są obiecujące. Tak, czy inaczej, zajrzyj na podany przeze mnie wcześniej link. Pozdrawiam K.K.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto