Napisano 28 Czerwiec 200618 l witam, tym razem zmieszcam kolumienke wiem ze materiały sa do dupy ale niemam materiałów innych oprócztych z 3d maxa podstawowych a tworzyc własnych jeszce nie umiem render był szybki bez żadnych ustawien ogólnie mam pytanko poniewarz obwódki (miedziane)głośników robiłem poprzez create,compound objects,boolean i tam sie bawilem dlatego niewiem z jakiego powodu nie moge uzyc mesh smootha bo mi sie wszytsko kaszani i wraca do stanu z przed wycieciem, z góry dzienki prosze o odpowiedz i jak zwykle o subiektywna ocene pod wzgledme poprawnosci siatki i całego projektu anie pod wzgledem rendera i materialów bo przy tym jeszce leze na 4 łapach hehe:)
Napisano 28 Czerwiec 200618 l MAteriały jakie są każdy widzi, Ty też masz do nich zdrowej podejście to nie komentuje, co do modelu to: -nie podoba mi się to że te dwa głośniczki zachodzą na siebie -trohe ten boczny uchyt, można by nad nim jeszcze troche popracować chamferem
Napisano 28 Czerwiec 200618 l boolean przy troche bardziej zlozonej siatce psuje ją. mozesz co prawda to naprawic ( jest tutorial na max3d.pl ) ale ciezko jest to czasochlonne i trudne. mozesz tez pokombinowac z wtyczka PowerBooleans ktora zastepuje zwyklego booleana. Przy tym plugnie nie ma juz tyle zabawy w poprawianie bledow pozdrawiam kuba
Napisano 28 Czerwiec 200618 l Autor głosniki miały zachodzic na siebie gdyz czerpałem pomysł ze zdjęcia, oczywiscie plus moja inwencja ale ogólny zarys jest brany ze zdjeciazdjecia oto one
Napisano 29 Czerwiec 200618 l wiesz co... postawiłeś ciężkiego kloca... totalnie skopałeś mateiały... ZA BUŻY BUMP WSZĘDZIE i jak sie nie myle Bitmapa na obudowie głośnika diała w trybie Enviroment (nie pamietam tego wyrazu :)) ) i zmień to. V-Raya uzyj (jak masz) i bedzie git
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto