Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak zrobić żeby obiekt uległ deformacji pod wpływem drugiego? Np. Box o wadze 5kg spada na drugiego Boxa i zgniata go, jak to zrobić? Gdy stawiam boxa a nad nim jeszcze jednego. Tego górnego dodaje do obiektów nie ulegających deformacji a dolnego do kolekcji objektów podlegających deformacji. Tworze animacje w reactorze a mimo to że górny jest ciężki i spada na boxa który powinien podlegac deformacji on poprostu zostaje na nim nie robiąc mu żadnej szkody. Co jest źle?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Po lewej stronie masz pionowy pasek reactora - jedno z pierwszych albo jedno z ostatnich to soft body. jesli masz wylaczony pasek reactora to go wlaczasz klikajac na customize i potem cos, ale nie pamietam, a maxa nie mam na tym kompie

Napisano

W panelu modify go nie ma (przynajmniej u mnie) ale jest na pasku Reactora. Działa tylko że na prostych obiektach jak zastosowałem to na przykładowym modelu człowieka (cylindry i sphere) zatachowane ze sobą to tą postać jakby rozwala od środka juz na początku animacji mimo że nic jej niedotyka to on sie deformuje od środka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności