Napisano 4 Lipiec 200618 l Jak zrobić żeby obiekt uległ deformacji pod wpływem drugiego? Np. Box o wadze 5kg spada na drugiego Boxa i zgniata go, jak to zrobić? Gdy stawiam boxa a nad nim jeszcze jednego. Tego górnego dodaje do obiektów nie ulegających deformacji a dolnego do kolekcji objektów podlegających deformacji. Tworze animacje w reactorze a mimo to że górny jest ciężki i spada na boxa który powinien podlegac deformacji on poprostu zostaje na nim nie robiąc mu żadnej szkody. Co jest źle?
Napisano 4 Lipiec 200618 l Autor Nie mam takiej opcji w w panelu Modify. A jeśli tego dolnego Boxa dam jako Soft Body to ten górny przez niego przelatuje.
Napisano 4 Lipiec 200618 l bo to nie w modify tylko w zakladce reaktora - wez sobie helpa czy jakies tutorialki poczytaj to bedziesz wszystko wiedzial:) pzdr
Napisano 4 Lipiec 200618 l Po lewej stronie masz pionowy pasek reactora - jedno z pierwszych albo jedno z ostatnich to soft body. jesli masz wylaczony pasek reactora to go wlaczasz klikajac na customize i potem cos, ale nie pamietam, a maxa nie mam na tym kompie
Napisano 4 Lipiec 200618 l jaccunio -> to jest przecież modyfikator, możesz dodać z panelu modify albo z paska reactora...
Napisano 5 Lipiec 200618 l Autor W panelu modify go nie ma (przynajmniej u mnie) ale jest na pasku Reactora. Działa tylko że na prostych obiektach jak zastosowałem to na przykładowym modelu człowieka (cylindry i sphere) zatachowane ze sobą to tą postać jakby rozwala od środka juz na początku animacji mimo że nic jej niedotyka to on sie deformuje od środka.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto