Gość tolodidik Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 W jakim programie i w jaki sposób (mesh edit, nurbs itp.) wymodelować ładnie wyglądający lecz lowpoly samochód. Potrzebuje wymodelowac autko do gry.
dr Ug Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 Jezeli to samochod do gry to z pewnoscia - jak to nazwales - mesh edit :) Zaczynasz od boxa, po czym extrude`ujesz, dzielisz, wyciagasz i transformujesz. Oczywiscie w 3ds max :)
dr Ug Napisano 7 Wrzesień 2003 Napisano 7 Wrzesień 2003 Jezeli nie wiesz o co chodzi, to poczytaj to: http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs146/index.html Powinno troche rozjasnic metode.
Gość Dany Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 ja właśnie teraz robie pierwszy raz samochud do gry (1500 trujkątów) i zrobiłem siatke zaczynając od obrysu linią puźniej ponaciągałem punkty gdzie tżeba ,surface tylko teraz z texturami problem:( szczegulnie z tymi na szyby :(:(
Pablo Napisano 24 Wrzesień 2003 Napisano 24 Wrzesień 2003 a ja tam robie plane\'ami i Editable Poly... pozdr
holo Napisano 29 Wrzesień 2003 Napisano 29 Wrzesień 2003 ja tam robie linie, łącze je. nakładam surface, zamieniam na mesh a potem ręcznie przestawiam i zmniejszam liczbę trójkontów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się