Carlos Napisano 7 Lipiec 2006 Share Napisano 7 Lipiec 2006 Hej, Mam mały problem z teksturą, nałożyłem ją na odpowiednie polygony, nadałem modyfikator UVW, ale zrobiły mi się jakieś dziwne paski na wszystkich otaczających polygonach (dookoła tekstury ). Ktoś mi może powiedzieć co mam zmienić w opcjach, żeby się tego pozbyć? Tu jest link do rendera: http://stocznia-jachtowa.biz.pl/M/a.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mathix Napisano 7 Lipiec 2006 Share Napisano 7 Lipiec 2006 Zamiast UVW użyj Unwrap UVW i rozłóż ładnie siatkę. Model wygląda na trochę bardziej skomplikowany, więc nie można go podciągać pod któryś ze standardowych typów mapowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carlos Napisano 7 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 7 Lipiec 2006 Nie zabardzo jeszcze wiem jak to zrobić, ale czy to jest w tutorialu z samolocikiem w 3ds 7? Dobrze myślę? to w wolnej chwili tak zrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mathix Napisano 7 Lipiec 2006 Share Napisano 7 Lipiec 2006 Tak, to jest w tucie o robieniu tego myśliwca kosmicznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się