Lukx Napisano 20 Wrzesień 2002 Napisano 20 Wrzesień 2002 Chce uzyskac taki efekt w maxie ze np. majac sfere nadaje jej jakis tam material i po renderingu oprocz materialu widac takze jej siatke. Nie chodzi mi o smam opcje wire bo wtedy cala jest w siatce ale zeby ona byla pelna i widaoczny byl mesh z jakiego jest zbudowana. Mam nadzieje ze ktos meni zrozumial i jakos mi moze pomoc.
ronin Napisano 20 Wrzesień 2002 Napisano 20 Wrzesień 2002 Najprosciej to zrobic dwa rendery z wire i bez wire i zlozyc do kupy w szopie(fotoszopie). Mozna tez zklonowac obiekt i jednemu dac material wire a drugiemu wlasciwy(nie wiem czy zadziala)
aatrapa Napisano 20 Wrzesień 2002 Napisano 20 Wrzesień 2002 ja proponuje zrobic tak robisz dwie kule jedna wire druga mesh nadajesz powiedzmy tej wire (odpowiednia )transparentnosc mozesz sprubowac jedna z nich zrobic minimalnie wieksza gdy beda w tym samym miejsu transparentnosc jednej pozwoli dojrzec druga przy odpowiednim podrasowaniu krawedzi (np video post ustawisz lekki glow{taki wyostrzony} tej kuli wire powinno dac fajny efekt)
Tesaurus Napisano 20 Wrzesień 2002 Napisano 20 Wrzesień 2002 Ja zrobilbym to tak: Przygotuj UV (spherical mapping) dla obiektu i zrob snapshot za pomoca \'Texporter\'a\', zapisz go w 32 bitowym TGA i naloz ten snapshot jako mape w kanale diffuse. Gotowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się