Skocz do zawartości

siatka na obiekcie przy renderingu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chce uzyskac taki efekt w maxie ze np. majac sfere nadaje jej jakis tam material i po renderingu oprocz materialu widac takze jej siatke. Nie chodzi mi o smam opcje wire bo wtedy cala jest w siatce ale zeby ona byla pelna i widaoczny byl mesh z jakiego jest zbudowana. Mam nadzieje ze ktos meni zrozumial i jakos mi moze pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Najprosciej to zrobic dwa rendery z wire i bez wire i zlozyc do kupy w szopie(fotoszopie). Mozna tez zklonowac obiekt i jednemu dac material wire a drugiemu wlasciwy(nie wiem czy zadziala)

Napisano

ja proponuje zrobic tak

robisz dwie kule jedna wire druga mesh

nadajesz powiedzmy tej wire (odpowiednia )transparentnosc

mozesz sprubowac jedna z nich zrobic minimalnie wieksza

gdy beda w tym samym miejsu transparentnosc jednej pozwoli dojrzec druga

przy odpowiednim podrasowaniu krawedzi (np video post ustawisz lekki glow{taki wyostrzony} tej kuli wire powinno dac fajny efekt)

Napisano

Ja zrobilbym to tak:

 

Przygotuj UV (spherical mapping) dla obiektu i zrob snapshot za pomoca \'Texporter\'a\', zapisz go w 32 bitowym TGA i naloz ten snapshot jako mape w kanale diffuse. Gotowe

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności