Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chce uzyskac taki efekt w maxie ze np. majac sfere nadaje jej jakis tam material i po renderingu oprocz materialu widac takze jej siatke. Nie chodzi mi o smam opcje wire bo wtedy cala jest w siatce ale zeby ona byla pelna i widaoczny byl mesh z jakiego jest zbudowana. Mam nadzieje ze ktos meni zrozumial i jakos mi moze pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najprosciej to zrobic dwa rendery z wire i bez wire i zlozyc do kupy w szopie(fotoszopie). Mozna tez zklonowac obiekt i jednemu dac material wire a drugiemu wlasciwy(nie wiem czy zadziala)

Napisano

ja proponuje zrobic tak

robisz dwie kule jedna wire druga mesh

nadajesz powiedzmy tej wire (odpowiednia )transparentnosc

mozesz sprubowac jedna z nich zrobic minimalnie wieksza

gdy beda w tym samym miejsu transparentnosc jednej pozwoli dojrzec druga

przy odpowiednim podrasowaniu krawedzi (np video post ustawisz lekki glow{taki wyostrzony} tej kuli wire powinno dac fajny efekt)

Napisano

Ja zrobilbym to tak:

 

Przygotuj UV (spherical mapping) dla obiektu i zrob snapshot za pomoca \'Texporter\'a\', zapisz go w 32 bitowym TGA i naloz ten snapshot jako mape w kanale diffuse. Gotowe

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności