Napisano 20 Wrzesień 200222 l Chce uzyskac taki efekt w maxie ze np. majac sfere nadaje jej jakis tam material i po renderingu oprocz materialu widac takze jej siatke. Nie chodzi mi o smam opcje wire bo wtedy cala jest w siatce ale zeby ona byla pelna i widaoczny byl mesh z jakiego jest zbudowana. Mam nadzieje ze ktos meni zrozumial i jakos mi moze pomoc.
Napisano 20 Wrzesień 200222 l Najprosciej to zrobic dwa rendery z wire i bez wire i zlozyc do kupy w szopie(fotoszopie). Mozna tez zklonowac obiekt i jednemu dac material wire a drugiemu wlasciwy(nie wiem czy zadziala)
Napisano 20 Wrzesień 200222 l ja proponuje zrobic tak robisz dwie kule jedna wire druga mesh nadajesz powiedzmy tej wire (odpowiednia )transparentnosc mozesz sprubowac jedna z nich zrobic minimalnie wieksza gdy beda w tym samym miejsu transparentnosc jednej pozwoli dojrzec druga przy odpowiednim podrasowaniu krawedzi (np video post ustawisz lekki glow{taki wyostrzony} tej kuli wire powinno dac fajny efekt)
Napisano 20 Wrzesień 200222 l Ja zrobilbym to tak: Przygotuj UV (spherical mapping) dla obiektu i zrob snapshot za pomoca \'Texporter\'a\', zapisz go w 32 bitowym TGA i naloz ten snapshot jako mape w kanale diffuse. Gotowe
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto