Napisano 8 Lipiec 200618 l Witam! Prosze o pomoc, czy da sie podpiac wind (max4,3) do innego obiektu niz particle? Chce bujac na wietrze powiedzmy boxa, mozna tez podpiac wind pod dynamiczny modyfikator np. flex ladnie sie buja ale deformuje siatke. Moze jest jakis modyfikator ktory nie bedzie jej deformowal? Nie chce uzywac tego obiektu jako czasteczki w emiterze. Moze reactor? W max 4 juz tam jakis jest :) Tyle ze nie wiem jak go uzyc zeby uzyskac taki efekt. Jezeli ktos ma jakis pomysl prosze o info. Diekuje :) VIO
Napisano 9 Lipiec 200618 l Xform-i wszytko jasne :) meszh/spline/vewrtex select :) zaleznei od obiektu, ale raczsej sugeruej przemyslec scene, b kombinatoryki uzywa sie tylko jesli to koneicnze a nei do sadzeinia jaj na twardo :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto