Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Podczas używania mgły w Vrayu, zauważyłem niepokojące komunikaty. Właśnie o tym, że materiał jest zbyt jasny, albo zwrócił niewłasciwą wartość (coś chyba tak było). Na początku nie przejmowałem się zupełnie, jednak pow włączeniu wgły layerowaej na ekranie pojawiły się dziwaczne plamy w miejscach, gdzie napewno ich nie powinno być. czy miał ktoś takie problemy, i czy wie ktoś jak się z tym uporać.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

masz scene przejarana swiatlem:) jesli po zrenderowaniu efekt jest zadowalajacy zapomnij o tym komunikacie - poprostu programisci wstawili go - po to ze jak ktos ustawi swiatlo bez intensiv squer i da moc na 20 to cala scena bedzie biala poprostu od swiatla - niewazne czy to swiatlo bylo zolte heheeh i po to ten warning - pamietaj ze w vrayu kazdy obiekt swieci defoltowo nawet mgla - jesli nie chcesz tego swiecenia w poszczegolnych obiektach siegnij do renderer/system/object propertis tam mozesz wlaczac i wylaczac a takze zmniejszac gl dla poszczegolnych obiektow uffff - strasznie ostatnio duzo pisze....

Napisano
  • Autor

Tylko problem polega na tym, że mgła nie jest obiektem. Nie ma dla niej możliwości wyłączenia GI. A scena nie jest prześwietlona, dopiero po dołączeniu mgły zaczynają się robic błędy. Podrzucę może jutro rendering.

Napisano

a moze compositing pomoze - mgle domontowac na screen w szopie? - efekty postprodukcji sa powszechnie stosowane w filmach:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności