Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Chcę zaanimować coś w rodzaju fali, która zaczyna się z jakiegoś punktu i rośnie (a raczej wydłuża się): zaczyna się od . aż do kilku "długości fali" /\/\/\/\/\ (tylko nie takich kanciastych:)

Częściowy efekt da poruszająca się kuleczka po wyznaczonym torze (w postaci fali). Ale problem w tym, że za kuleczką nie zostaje trwały ślad. Można by się bawić w kopiowanie i przesuwanie kuleczek ale to zajmie rok i nie będzie to gładka i ładna fala.

Nie wiem czy rozwiązanie nie leży gdzieś w pobliżu wytłaczania splina o kształcie fali (przy pomocy funkcji: Compound objects / loft / get shape) gdzie shape to np okrąg. Z tym, że wówczas wytłacza się cała spline od razu.

Jak zrobić taką "prostą" animację??

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ja bym stworzył linię w kształcie fali i nałożył na nią materiał który z przeźroczystego stawałby się widzialny(np. grandient ramp z interpolation na solid i przesunąć z 0% na100% miejsce zmiany koloru) aalbo użył emitera cząsteczek z prędkością ustawioną na 0.

Napisano

brzmi nieźle ale czy mógłbyś przybliżyć mi coś więcej na temat tego emitera cząsteczek? (co to takiego, gdzie to znajdę, i jak tego użyć?). A tak poza tym to poważnie myślałem, że istnieje jakieś proste rozwiązanie na zrobienie takiej fali. hm. To jest w rodzaju mniej skomplikowanego efektu "pnączy które wyrastają z ziemi i oplatają człowieka z każdej strony" z tym że moja fala jest równomierna i nie rozchodzi się w różne strony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności