Napisano 10 Wrzesień 200321 l witam, juz bym miał skonczony w 50% projekcik ale ciagle stoje na tym samym schodku, czyli modelowanie saicento, mecze sie z tym juz kolejny miesiac,Nie chciałem tu pisac bo odpowiedz by byla jak zwykle przycisk \"szukaj\" :P ta przejzalem juz i nici, ale do zeczy moj problem to mam zrobione, nie bede owijac w bawełne bo nie znam wszystkich fachowych słówek ale mam zrobiony szkic auta z boku i tą sama linia mam drugi i teraz chciałem polaczyc je liniami prostymi ale problem jest w tym ze + łaczy sie przy zaznaczaniu dwuch punktów + poprzez FUSE , ale nie chce sie laczyc + z znakiem + w kwadracie, robi dopasowanie ale nie laczy sie. teraz pytanie jak polaczyc + w kwardracie z + ?? sprostowanie: mowie ze + z + idzie ale nie + z + w kwadracie
Napisano 10 Wrzesień 200321 l Nie bardzo wiem, czy dobrze zrozumiałem ale napisałeś, że vertexy Ci się dopasowują ale nie łączą w jeden. Tak więc jeśli chcesz połączyć dwa vertexy w jeden to używasz narzędzia \"weld\", ale jet to możliwe tylko w przypadku, gdy obydwa punkty są końcem spline\'a. Ale w przypadku modelowania spline\'ami (surface+meshsmoth), to, że vertexy są tylko zsunięte poprzez fuse, a nie połączone w jeden, akurat nie ma znaczenia. Na tyle na ile wymyśliłem - pomogłem. ;) Jeśli to nie o to chodziło to spróbuj jeszcze coś opisać albo pokaż screen\'a. Powodzenia. PS. A jeśli chodzi o te dwa sposoby przedstawiania vertexów (plusik i plusik w kwadracie) to nawet nigdy się nie zastanawiałem, czemu to służy, ale wydaje mi się, że ten w kwadracie oznacza początek spline\'a, jednak mimo wszystko to nie powinno mieć żadnego wpływu na ich zsuwanie. :/
Napisano 18 Wrzesień 200321 l no wlasnie ja mam taki sam problem skontaktuj sie ze mna to moze cos wymyslimy ja tez chce stworzyc samochód i nijak niemoge połączyć tych spline\'ów mój mail to [email protected] wyślij jeszcze maila dzisiaj