Skocz do zawartości

Problemy z cieniami przy imporcie


Miran

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem autko w Zmodelerze. Teraz importuje je do Maxa, a z niego do gry. Mój problem polega na tym że Max oblicza cieniowanie, i wychodzi mi strasznie kanciate. W Zmodelerze użyłem polecenia Surfaces > Normals > Projection i wszystko caca okrągło wygląda. Więc moje pytanie brzmi: jak wyłączyć to obliczanie cieniowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Już rozwiązałem mój problem. Chodziło o to że 3d max oblicza cienie i nakładanie odbić (reflections czy jakoś tak) analizując nałożenie textury. W moich drzwiach (które modelowałem) textura była "porozrywana", poobracana i "prozsiewana" po całym obiekcie. Gdy zamieniłem texturę na inną i zrobiłem od nowa mapping w obiekcie to wyglądało tak jak tego chciałem. Drzwi optycznie (ilość faceów pozostała nie zmieniona) się zaokrągliły, a i odbicia też się poprawiły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności