heZrou Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 Tak jak tytuł tematu wskazuje, robie se kapsułke jakiegoś bliżej nieokreślonego statku kosmicznego, modelik prosty, bo takie zamierzam robić jak narazie, może kiedyś zachce mi się bardziej skomplikowane, ale to bardzo wątpliwe, jak narazie nie ma tekstur, jest dopiero siatka modelu i mapa UV, model ma 200 trisków, więc największe znaczenie będą miały tekstury, a jako, że będzie to mój praktycznie pierwszy oteksturowywany model to możecie oczekiwać czegoś naprawdę bardzo kłującego w oczy paskudnym wyglądem ;} model tworze zainspirowany twórczością kosmologiczną ftorka i wrażeniem, że takie obiekty są dobre dla początkującego dłubacza 3d, oczekuje rzucania kamieniami w moim kierunku (konstruktywnej krytyki), ale każdy post jest mile widziany...
ftorek Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 troche dziwny dizajn - ale to twoje wiec nie ma sie co czepiac... mozesz zrezygnowac z tego loopa na srodku - bo nic nie wnosi a nabija p-counta... aopao
heZrou Napisano 24 Lipiec 2006 Autor Napisano 24 Lipiec 2006 dizajna też możesz/możecie?? komentować, no i ten, ta część mieszkalna, prostokąt nie jest połączona na meshu z silnikiem, więc zastanawiam się jak to jest kiedy się do gier robi taki obiekt, czy musi być połączony?? czy może być tylko attachnięty, albo zgrupowany w jeden obiekt tak jak jest teraz??
ftorek Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 troche mglisto - nie bardzo wiadomo gdzie to ma przood a gdzie tyl... a gdzie inne strony - pewnie na texturce to wyjdzie - ale tak czy siak - model juz sam z siebie powinien jakos to moowic moglbys to jakos bardziej zaznaczyc - jakos sliniki (dysze) moze bardziej uwidocznic albo co... co do polaczenia - nie, nie musi - moga byc osobne mesze (zalezy od silnika i exportera jak bedzie interpretowal grupy i inne pierdoly z maxa) - ja zazwyczaj attachuje jeden obiekt do jednego mesha (aczkolwiek niekoniecznie mam w jego obrebie wszystko polaczone) - powinno byc dobrze tak czy siak... pzoa
heZrou Napisano 24 Lipiec 2006 Autor Napisano 24 Lipiec 2006 za dwa/trzy dni następny update ;} musze zrobić sobie przynajmniej półtora dnia bez komputera, bo inaczej to mi oczy wypłyną, wtedy cuś zmienie, ale już teraz pluje sobie w brode, że niepotrzebnie mapowałem, mogłem pomyśleć o tym, że będe chciał zmodyfikować siate :/
ftorek Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 hyhy - jak juz zrobisz model to dobrze go na chwile odstawic na polke (np. na trzy dni) zanim go zaczniesz mapowac - a to wlasnie po to zeby przed mapowaniem mozna by go jeszcze obrzucic swierzym spojrzeniem i ewentualnie cos zmienic... oczywiscie jak masz na to czas i robisz sobie dla siebie... pzoao ps. cale szczescie ten twoj model jest prosty jak drut wiec z ponownym mapowaniem nie bedziesz mial zadnych problemow :)
ftorek Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 jak rozumiem pokazujesz ja caly czas jakby leciala do gory?? troche to konfudujace (bo nie bardzo wiadomo jak w tym ludzie siedza) ale nic to... wporzo jest :) tam na tym brazowym (we wglebieniu) masz taki jeden bardzo waski poligon - moglys sie go pozbyc i od razu 6 triangli do przodu jestes :) poa
heZrou Napisano 26 Lipiec 2006 Autor Napisano 26 Lipiec 2006 ftorek : Nie wiem, czy chodziło ci o to, ale mi podoba się tak ;} 4 trisy mniej zamiast 6 i pasuje do dizajna bardziej imao :] Tak ogólnie to miałem jeszcze kilka pomysłów ulepszenia kształtów, ale nie chciałem dawać za dużo trójkątów, musiałem walnąć moją ręke młotkiem, żeby nie dorabiała następnych bajerków :} ten model dla siebie dłube, bo lubie te klimaty, i żeby poćwiczyć skilla, albo raczej, żeby w ogóle go mieć ;>
ftorek Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 hyhy - nie wiem czy o tym samym elemencie moowimy (ale chyba nie bo tak sie przygladam obu obrazkom i rooznicy za nic w swiecie nie moge dostrzec - poza p-countem :) spx - po prostu z doswiadczenia wiem ze takie drobiazgi i tak znikaja poozniej (wyobraz sobie ze ten obiekt bedzie mial na ekranie nawet 600 pixli wielkosci - to ile ci zostanie na ten waski poligon?? jedna/trzecia pixla??) tak tez trzeba kompinowac :) pozpoa
heZrou Napisano 27 Lipiec 2006 Autor Napisano 27 Lipiec 2006 to może ten ? ;> we wcześniejszym usunąłem we wgłębieniu u góry, a teraz ten na dole, przeoczyłem tego na dole :/, a on faktycznie tu niepotrzebny, tylko, że jak usunąłem go moimi ruskimi sposobami modelowania to ubyło 4 triangle, nie 6 >.>, za to upolowałem jeszcze 4 gdzie indziej :D a co do mojego dziwnego dizajna, to wiem, że jest dziwny i kapsuła leci do góry i uciekający nie będą patrzeli w kierunku ucieczki/lotu, ale taki mi się wymyślił i nie baudzo chciało mi się wymyślać od nowa cuś oryginalnego... zamierzam przy tworzeniu obiektów opierać się na konceptach szkicownika, więc ;>, no w sumie to moge zrobić motyw, że środkowa część tego żółtego układu będzie się zginać i wtedy chwytak i kabina będą ustawione przodem do kierunku lotu, ale cuś nie wydaje mi się, żeby jakiś projektant kapsuł robił cuś takiego, bo przy kapsułach fundusze lepiej dać na dobry system podrzymywania życia ;>, a no i ftorek dzienx za komentsy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się