Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam daje to pytanie juz na kolejne forum z nadzieja ze ktos zna rozwiazanie :\ Maniapulatory sie rozwalaja mniej wiecej tak jak na obrazku, tylko jeśli np przesuwam skaluje obracam po lokalu , po globalu normalnie sie zachowuja bez problemowo. Niestety to cholernie utrudnia prace i nie da sie tak pracować wiec jak ktoś sie z tym spotkał to niech pomoze :) pozdrawiam!

  • Like 1
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

¨local sie wali bo gubi odniesienie, jesli to triangle to sobei jeszcze potrafi znalezc plaszczyzne, ale jak ma taki wielokat to przerywa zliczanie i bierze local dla bryly, niestety trzeba albo wybeirac recznie punkt odniesienia albo nauczyc sie z tym zyc...

Napisano

o ja piernicze :| tylko ciekawe czemu u niektórych wogóle taki bug nie wystepuje ? :| a to z wybieraniem co chwilke refa to tez nie zła porazka bo spowalania robote :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności