wizz Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 Witam daje to pytanie juz na kolejne forum z nadzieja ze ktos zna rozwiazanie :\ Maniapulatory sie rozwalaja mniej wiecej tak jak na obrazku, tylko jeśli np przesuwam skaluje obracam po lokalu , po globalu normalnie sie zachowuja bez problemowo. Niestety to cholernie utrudnia prace i nie da sie tak pracować wiec jak ktoś sie z tym spotkał to niech pomoze :) pozdrawiam! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gordy Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 Left-click na ref. i wybierasz punkt odniesienia dla manipulatorów i voila. Local sie wali czasami. Sorry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vv3k70r Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 ¨local sie wali bo gubi odniesienie, jesli to triangle to sobei jeszcze potrafi znalezc plaszczyzne, ale jak ma taki wielokat to przerywa zliczanie i bierze local dla bryly, niestety trzeba albo wybeirac recznie punkt odniesienia albo nauczyc sie z tym zyc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wizz Posted July 23, 2006 Author Share Posted July 23, 2006 o ja piernicze :| tylko ciekawe czemu u niektórych wogóle taki bug nie wystepuje ? :| a to z wybieraniem co chwilke refa to tez nie zła porazka bo spowalania robote :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now