kwasnax Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 Witam, Mam mały a w sumie duzy problem z Animacją. mianowicie mam nagrany filmik z rozszerzeniem *.ifl /oczywisie jpg i mot tez/, obraz strasznie sie trzęsie ale jest to robione specjalnie, wyglada to mniejwiecej jakbym przy -20 stopniach chciała cos nagrac ale reka by mi sie trzęsła. i teraz dodaje do tego obiekt. plaina i na nim boxa- plain jest niewidoczny bo przeznaczony jest do cienia. potem dodaje kamerke w wszystko super, na koncu w momencie ustawienia trackerów punktów kontrolnych itp jest pieknie ale obiekt a w sumie kamera mi sie nie rusza. chce zrobic tak zeby kamera ruszała sie identycznie jak obraz z zaimportowanego pliku w momencie dodania efektu zeby wyszedl mi efekt ze komputerowego obiektu ale zeby poruszal sie tak jak obraz /hmm... zakrecilam sie chodzi o to aby kamera ruszala sie tak zeby bylo widac ze obiekt stoi w miescju czyli musi ruszac sie tak jak tło/. jesl ktos jest w stanei mi pomoc to bardzo prosze o pomoc Pozdrawiam
Master Kiełbaster Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 użyj icarusa/match movera/synth eyes. któryś z nich se poradzi.
kwasnax Napisano 26 Lipiec 2006 Autor Napisano 26 Lipiec 2006 Wogóle to robie wszystko przez camera tracker. jestem początkującym użytownikiem tego programu i mogłam cos namieszac ale ruch tych trackerów mam zaznaczony poklatkowo. w utilities movie zainportowalam film potem w morion trackers mam 6 trackerów czyli tyle ile zaznaczylam ale ja ich ruch chyba teraz musze połączyć z ruchem kamery??
myk_myk Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 Połącz obiekty ze sceny z trackerem (trackerami). Pozdrawiam.
kwasnax Napisano 27 Lipiec 2006 Autor Napisano 27 Lipiec 2006 Połącz obiekty ze sceny z trackerem (trackerami). Pozdrawiam. ale chodzi o to zeby kamera sie poruszala a nie obiekty kamera wirtualna ma miec takie same ruch jak tło czyli kamera cyfrowa
myk_myk Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Z tego co zrozumiałem, chodzi Ci o to żeby obraz był stabilny, bez trzęsienia ? Jeżeli tak, to połącz kamerę z trackerem, a film nałóż na plane. Pozdrawiam. Edit: Oczywiście przy założeniu, że kamera stoi w miejscu, bo jeżeli kamera się obraca a równocześnie drży, a chcesz uzyskać stabilny obraz, to czeka Cię ciężka praca.
kwasnax Napisano 28 Lipiec 2006 Autor Napisano 28 Lipiec 2006 mam teraz inny problem zawziełam sie i robie campointy z instrukcji helpsa, i teraz mam taki problem ze wybrałam 8 campointów i wszystkie maja w chwili obecniej wartość 0,0,0 przechodze przyciskiem h zaznaczam np. campoint2 i chce zmienic jego wartość zaznaczam select and Move klikam potem na niego prawym przyciskiem wyskakuje mi okno Move Transform Type-In super ale problem polega na tym ze nie moge wartości zmienic tzn co zmienie to mi wraca do zer. robie to po lewej stronie w Absolute: Word w instrukcji napisane było zeby użyć tab i - dobra ale jak gdzie i kiedy?? bo mi sie pomysly pokończyly
myk_myk Napisano 28 Lipiec 2006 Napisano 28 Lipiec 2006 Jeżeli w X zmienisz wartość (z klawiatury), to TAB spowoduje przejście na pole Y. Do zer wraca w kolumnie Offset:Scren - i tak powinno być, a w Absolute:World zostaną wartości, które wprowadziłeś. Pozdrawiam.
kwasnax Napisano 28 Lipiec 2006 Autor Napisano 28 Lipiec 2006 o to chodzi ze nie zostaja, a przede wszystkim jak obok sa strzałki do rosnacych wartosci i malejących to w momencie puszczenia ich znow mi wraca do zera. i mowie w tej chwili Absolute: World wiec tutaj jest problem ze cokolwiek wpisuje to przechodząc gdziekolwiek zeruje mi wszystko
kwasnax Napisano 28 Lipiec 2006 Autor Napisano 28 Lipiec 2006 dodam jeszcze co robie moze dokładnie pracuje na 3ds max studio 8. i tu w tutorials Projekts/Advanced/Camera Matching & Camera Map Creating Camera Match Points. Moze to ułatwi akcje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się