Gość George82 Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 Modeling praktycznie zakonczylem, mam problem z shaderem tego rozowego "kapsla", wychodza mi jakies dziwne ciemne plamy na zalamaniach i nie wiem z czego to wynika. Jakies sugestie?? [3ds + v'ray] Pozdrawiam
mentaller Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 ciemne plamy pochodzą zapewne od environmenta. dodałbyś wypasioną kaustykę i będzie nieżle ;].
AnyMan Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 Tutaj te czarności ewidentnie od environmenta. Czasem takie dziwactwa powstają, gdy po dodaniu MS'a przetną się przeciwległe powierzchnie ścianki, ale u Ciebie takowych przecięć nie widzę. pozdro;).
Gość George82 Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 Environment jest "ołwerrajded" przez v'raya i jest w nim bialy kolor. przy mltp 1.0... Zadnej mapki ne dawalem... Wiec co zrobic, zeby zamiast prawie czarnego byl ciemny róż?? ;] Photosklepu nie licze...;) Pozdrawiam
BizU Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 a to nie chodzi o evenioment, znaczy chodzi, ale dokładnie o Reflactions/Reflection "Owerride MAX's" daj jakis inne, ale wtedy to dla wszystkich materialów bedzie taki sam. Inna opcja to zmiana Exit Color w VRayMtl p.a.z.d
Gość George82 Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Wlasnie to w reflection mam bialy. Exit color mam ustawiony na jaskrawo zielony, a liczbe refrakcji na 15...:/ Nie wiem co to moze byc...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się