Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Modeling praktycznie zakonczylem, mam problem z shaderem tego rozowego "kapsla", wychodza mi jakies dziwne ciemne plamy na zalamaniach i nie wiem z czego to wynika. Jakies sugestie??

 

[3ds + v'ray]

 

puma4an9.jpg

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 974
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tutaj te czarności ewidentnie od environmenta.

Czasem takie dziwactwa powstają, gdy po dodaniu MS'a przetną się przeciwległe powierzchnie ścianki, ale u Ciebie takowych przecięć nie widzę.

pozdro;).

Napisano

Environment jest "ołwerrajded" przez v'raya i jest w nim bialy kolor. przy mltp 1.0... Zadnej mapki ne dawalem...

Wiec co zrobic, zeby zamiast prawie czarnego byl ciemny róż?? ;] Photosklepu nie licze...;)

 

Pozdrawiam

Napisano

a to nie chodzi o evenioment, znaczy chodzi, ale dokładnie o Reflactions/Reflection "Owerride MAX's" daj jakis inne, ale wtedy to dla wszystkich materialów bedzie taki sam.

Inna opcja to zmiana Exit Color w VRayMtl

 

p.a.z.d

Napisano

Wlasnie to w reflection mam bialy. Exit color mam ustawiony na jaskrawo zielony, a liczbe refrakcji na 15...:/ Nie wiem co to moze byc...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności