Napisano 26 Lipiec 200618 l Modeling praktycznie zakonczylem, mam problem z shaderem tego rozowego "kapsla", wychodza mi jakies dziwne ciemne plamy na zalamaniach i nie wiem z czego to wynika. Jakies sugestie?? [3ds + v'ray] Pozdrawiam
Napisano 26 Lipiec 200618 l ciemne plamy pochodzą zapewne od environmenta. dodałbyś wypasioną kaustykę i będzie nieżle ;].
Napisano 26 Lipiec 200618 l Tutaj te czarności ewidentnie od environmenta. Czasem takie dziwactwa powstają, gdy po dodaniu MS'a przetną się przeciwległe powierzchnie ścianki, ale u Ciebie takowych przecięć nie widzę. pozdro;).
Napisano 26 Lipiec 200618 l Environment jest "ołwerrajded" przez v'raya i jest w nim bialy kolor. przy mltp 1.0... Zadnej mapki ne dawalem... Wiec co zrobic, zeby zamiast prawie czarnego byl ciemny róż?? ;] Photosklepu nie licze...;) Pozdrawiam
Napisano 26 Lipiec 200618 l a to nie chodzi o evenioment, znaczy chodzi, ale dokładnie o Reflactions/Reflection "Owerride MAX's" daj jakis inne, ale wtedy to dla wszystkich materialów bedzie taki sam. Inna opcja to zmiana Exit Color w VRayMtl p.a.z.d
Napisano 27 Lipiec 200618 l Wlasnie to w reflection mam bialy. Exit color mam ustawiony na jaskrawo zielony, a liczbe refrakcji na 15...:/ Nie wiem co to moze byc...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto