Secator Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 Moja praca, pierwsza po przesiadce na LW 8.0. Jakieś 2 dni roboty (głównie testów ustawień tego metalu, z texturowaniem zawsze mam problemy). Nity (krzywo są) i wewnętrzne koło z zębami (krzywe na krawędziach) do poprawy są jeszcze, tak samo jak surface "olinowania" (ustawiłem na szybko brązowy do celów poglądowych). :] Siatki nie będe dawał bo zawału dostaniecie -> nie za bardzo optymalne 134247 polygonów +1 polygon na którym całość stoi... :] Czekam na wszelkie komentarze.
Gość cwieq Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 kierowca ma zerową widocznośc no i troche zal 4 słoni które muszą stracić życie aby coś takiego mogło powstać a teraz tak na powaznie ogólnie fajnie tylko mi te koła nie pasują te kolce zwłaszcza
KacperSpala Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 Jeeeee ! Ja też LW user. Koniecznie sobie Fprime kup ! Koniecznie ! 1
erwin Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 podoba mi sie teksturka na tych przynitowanych plytkach blachy
Secator Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Napisano 30 Lipiec 2006 kierowca ma zerową widocznośc no i troche zal 4 słoni które muszą stracić życie aby coś takiego mogło powstać a teraz tak na powaznie ogólnie fajnie tylko mi te koła nie pasują te kolce zwłaszczaDuużee słooniee... lubie takie :] Kierowca bedzie siedział u góry... ej..no.. tego.. TO nie jest maszyna którą trzeba sterowac w jakiś określony sposób :P Wyceluj w największą grupe nieprzyjaciół i go!. Co ci sie w kolcach niepodoba? Sama koncepcja kolców na maszynce czy wykonanie kolców/rozmieszczenie kolców? Koła niemają bieżnika więc musza mieć kolce żeby to mogło jechać w trudnym terenie. Jeeeee ! Ja też LW user. Koniecznie sobie Fprime kup ! Koniecznie ! Coto :P dlaczego? EDIT: I Czemu takie drogie ;//
KacperSpala Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 Fprime to renderer studia WorleyLabs pozwalający uzyskac podgląd w czasie rzeczywistym i jakies 10x szybszy od Lightwaveowego. przy moim kompie : pentium D 2.4 dualcore 2gb ramu, mam podgląd z teksturami, światłem, i tak dalej i tak dalej w przeciągu 5-30 sekund przy mniejszych scenach i minuty do dwuch przy więkrzych (podgląd full screen) taki, że spokojnie można wprowadzac poprawki. Przyspiesza to pracę jakieś dżyliard razy. Sam renderer ma świetnie wyglądające i banalne w obsłudze GI, i przy okazji też jest szybki. Co więcej tworzy sobie plik z ustawieniami podczas renderingu i pozwala DORENDEROWYWAC OBRAZY. co to oznacza ? A to, że np renderując sobie obraz ustawisz powiedzmy 5 przejśc. Odpalisz szope, zobaczysz za mały antyaliasing - odpalisz rendera i każesz mu dokańczac obraz - nie renderuje od początku, ale od 5ciu wzwyż. Znowu oszczędzasz mase czasu. Wady : nie współpracuje z 3rd part pluginami (np z sasquaczem - nie renderuje ich po prostu) nie renderuje flar.
Secator Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Napisano 30 Lipiec 2006 Fprime to renderer studia WorleyLabs pozwalający uzyskac podgląd...Chyba ogladałem jakiś tutorialek z tym (Daylight setup chyba) i fajnie działało z tego co pamietam. Renderuje na P4 3.2 GHZ, 1GB ramu i przeważnie mi sie renderuje w około minuty - półtora przy wyłączonym AA :|. Final render bedzie trwał wieki... :]
KacperSpala Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 dla tego radzę Fprime'a na prawdę po jego obcykaniu szybkosc pracy zwiekrza sie wielokrotnie : )
skiki Napisano 31 Lipiec 2006 Napisano 31 Lipiec 2006 ile poly .... hmm ale ogolnie mi sie podoba, pasowałoby zeby na tych wystających dzidach (?) z przodu (nie wiem jak to sie nazywac) byla krew :P
KacperSpala Napisano 31 Lipiec 2006 Napisano 31 Lipiec 2006 średnio - jeśli stara i zaschnięte to ciemniejsza i na brzegach przypominająca nieco rdzę (strupki, etc) jeśli świeża i nowa to musi miec właściwości płynu toj więcej glossa by było 'mokre' poza tym krew jest zróżnicowana kolorystycznie i spływając zostawia smugi, nie załatwisz tego jednym proceduralem (proponowałbym conajmniej 3 o różnych wielkościach i różnym stopniu przezroczystości, po za tym do krwi używałbym raczej mocno skontrastowanego smoke'a a nie turbulence, czy czego tam uzyles) To tyle :)
Secator Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Napisano 4 Sierpień 2006 Update 4.8.2006 Dzidy z przodu poprawione, opancerzenie przodu dokonczone, błedy na kołach załatane. Troszke też poredukowałem niepotrzebne polygony tak że zostąło 137 tyś przy praktycznie całym przodzie zrobionym. :] Z krwi zrezygnowałem chwilowo (nie tak prosto zrobić :P), ale testuje fprime :] render w moim ulubionym blue otoczeniu -> 1280x1024+Radiosity+Max Antyaliasing = 8 minut :D cudo :D:D W standardowym rendererze by z miesiac pewnie sie robiło :lol: Fprime 2.1 niedziała z LW 8?? Troszke prześwietlona ta scena jest jeszcze, ale to nie problem. Od jutra zabieram sie za tył.
KacperSpala Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 2.1 działa z od 8.2 w górę. Ja mam 8.5 i działa spoko. EDIT: mówiłem, że to cudo :) Mam nadzieję, że uzywasz Radiosity z Frpime (monte carlo, lub backdrop), a nie z globala w LW. Antyaliasing nie potrzebny - w Fprime go nie ustawiasz, a jakośc zalerzy od ilosci przejsc rendera (refine) ;)
Wilq Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 fajny pomysł... tematyka raczej... "brudna"... można by pousuwać jakieś kolce... jakąś blaszkę zagiąć... z krwią koniecznie pokombinować.... może jakiś fog do scenki...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się