Jump to content

KacperSpala

Members
  • Posts

    373
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

KacperSpala last won the day on July 31 2006

KacperSpala had the most liked content!

City (optional)

  • Miasto
    warszawa, polska

KacperSpala's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

27

Reputation

  1. KacperSpala

    Marking Menus

    Witam, mam problemik. Zrobiłem sobie własne Marking Menu zawierajace maski selekcji, przypisałem do niego skrót Alt+x i ni huhu nie chce mi sie to wywołać, słysze tylko dźwięk 'pynk' i już. Help?
  2. Światło to raz. Ale tekstury. Imho wszędzie masz za czystko, za pieknie, za 'glansik' :) . Upackaj mu buty w błocie, klate w krwi i błocie, zdezeluj troszke , pokaż innymi słowy ZUŻYCIE materiału. Bo to to mi wylgąda na 'model nówka z fabryka' :). Może pokusiłbys sie o malą cenerie ? Jakis gruncik, jakis wieśniak, jakaś odlatująca głowa i juz masz ciekawą pracke do folio. EDIT: za duży refleks na 'metalowych partiach' ... zasadniczo... oni dosyc żadko używali metalu w swych zbrojach. Z tego co mi wiadomo, to to były kompozytowe, z gliny, papieru i takich tam, złozone z małych kwadracików (protoplasta dzisiejszej kamizelki kuloodpornej)... no ale nic, nie wiem na 100% ;P Modelik ładny. Troche pracy i może byc slicznie. Będę obserwował ^^.
  3. zbyt sterylne jak na 'grane szachy'. I jakkolwiek sie przyglądam moim to nie odbijają aż tyle otoczenia i w taki sposób. Po prostu nie odbijają....
  4. To pewnie dla tego, że temat nazywa sie Chatka Merlina a nie Merlin i jego chatka. Rozumiesz co mam na mysli pisząc to ?
  5. bycmoze z tej kulki na srodku dodam jakies niebieskie swiatlo- jestes 2ga osoba ktora mi to sugeruje ;) ,poczekamy na opinie reszty świata :> Dzieki :)
  6. OMFG ! Przeprowadzka do warszawy, studia, troche pracy, W GŁOWIE SIE NIE MIESCI. Dopiero teraz znalazłem jakis czas żeby pogrzebac. Oczywiscie nie ma praktycznie mowy, zebym skończył to na czas. Ale będę kontunuował, bo ja ZAWSZE dokańczam swoje robótki :). Koniec modelingu i wstępnego oswietlenia. Teraz najgorsze co może spotkac grafika 3D - UVkowanie @_@. A potem najprzyjemniejsze - texturowanie. 908.556 polygonów robi swoje i chodzi wolno jak żuF. Bez GI, 15 świateł w scenie. C&C welcome. Komprecha zeżarła troche jakości... A tu wersja z wyexludowanym tłem ze świateł głównych, by wydobyc przod, bo zwrocono mi uwage, że tło jest jasniejsze od centrum.
  7. tak, teraz mam na głowie przeprowadzkę do wawy.... nieprędko będę mógl cos wrzocic, a to juz prawie termin - żal pracy... 1 miesiac + plssssss
  8. WIEM ! WIEM ! wiem co mi nie pasuje ! XD 1.) ROTFL kopnięcie z półobrotu NIE ODRZUCA DO TYŁU ! Zawija kolesia na bok 2.) tak patrze na ten render i widze but dresa. on jest na tej samej linii co noga chucka, to kopniecie z tak bliska jest prawie niewykonalne... 3.) oglądałem sobie pare urywek z czakiem norisem i wszystkich badassów wykańcza kopnięciem z półobrotu, ale w wyskoku... x)
  9. przede wszystkim pomogła by Ci znajomosc podstawowych zasad dotyczących teksturowania. Daj majla to Ci wyślę świetny artykuł Leigh Van Der Byl , 'texturing for dummies' jest na prawdę pomocny ^^, jest tez na CGtalku do zassania.
  10. Szczerze : po modelach spodziewałem się czegoś lepszego. Na prawdę. Jak skończe bitwę, to pozwolę sobię zrobic ten sam koncept, ok ? Ciekawe jak mi pujdzie... Tekstury u Ciebie leżą bardzo, potrenowałbym/poczytał... Pozdro i czekamy na porządny rozwój ..
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy