Napisano 30 Lipiec 200618 l Moja praca, pierwsza po przesiadce na LW 8.0. Jakieś 2 dni roboty (głównie testów ustawień tego metalu, z texturowaniem zawsze mam problemy). Nity (krzywo są) i wewnętrzne koło z zębami (krzywe na krawędziach) do poprawy są jeszcze, tak samo jak surface "olinowania" (ustawiłem na szybko brązowy do celów poglądowych). :] Siatki nie będe dawał bo zawału dostaniecie -> nie za bardzo optymalne 134247 polygonów +1 polygon na którym całość stoi... :] Czekam na wszelkie komentarze.
Napisano 30 Lipiec 200618 l kierowca ma zerową widocznośc no i troche zal 4 słoni które muszą stracić życie aby coś takiego mogło powstać a teraz tak na powaznie ogólnie fajnie tylko mi te koła nie pasują te kolce zwłaszcza
Napisano 30 Lipiec 200618 l Autor kierowca ma zerową widocznośc no i troche zal 4 słoni które muszą stracić życie aby coś takiego mogło powstać a teraz tak na powaznie ogólnie fajnie tylko mi te koła nie pasują te kolce zwłaszczaDuużee słooniee... lubie takie :] Kierowca bedzie siedział u góry... ej..no.. tego.. TO nie jest maszyna którą trzeba sterowac w jakiś określony sposób :P Wyceluj w największą grupe nieprzyjaciół i go!. Co ci sie w kolcach niepodoba? Sama koncepcja kolców na maszynce czy wykonanie kolców/rozmieszczenie kolców? Koła niemają bieżnika więc musza mieć kolce żeby to mogło jechać w trudnym terenie. Jeeeee ! Ja też LW user. Koniecznie sobie Fprime kup ! Koniecznie ! Coto :P dlaczego? EDIT: I Czemu takie drogie ;//
Napisano 30 Lipiec 200618 l Fprime to renderer studia WorleyLabs pozwalający uzyskac podgląd w czasie rzeczywistym i jakies 10x szybszy od Lightwaveowego. przy moim kompie : pentium D 2.4 dualcore 2gb ramu, mam podgląd z teksturami, światłem, i tak dalej i tak dalej w przeciągu 5-30 sekund przy mniejszych scenach i minuty do dwuch przy więkrzych (podgląd full screen) taki, że spokojnie można wprowadzac poprawki. Przyspiesza to pracę jakieś dżyliard razy. Sam renderer ma świetnie wyglądające i banalne w obsłudze GI, i przy okazji też jest szybki. Co więcej tworzy sobie plik z ustawieniami podczas renderingu i pozwala DORENDEROWYWAC OBRAZY. co to oznacza ? A to, że np renderując sobie obraz ustawisz powiedzmy 5 przejśc. Odpalisz szope, zobaczysz za mały antyaliasing - odpalisz rendera i każesz mu dokańczac obraz - nie renderuje od początku, ale od 5ciu wzwyż. Znowu oszczędzasz mase czasu. Wady : nie współpracuje z 3rd part pluginami (np z sasquaczem - nie renderuje ich po prostu) nie renderuje flar.
Napisano 30 Lipiec 200618 l Autor Fprime to renderer studia WorleyLabs pozwalający uzyskac podgląd...Chyba ogladałem jakiś tutorialek z tym (Daylight setup chyba) i fajnie działało z tego co pamietam. Renderuje na P4 3.2 GHZ, 1GB ramu i przeważnie mi sie renderuje w około minuty - półtora przy wyłączonym AA :|. Final render bedzie trwał wieki... :]
Napisano 30 Lipiec 200618 l dla tego radzę Fprime'a na prawdę po jego obcykaniu szybkosc pracy zwiekrza sie wielokrotnie : )
Napisano 31 Lipiec 200618 l ile poly .... hmm ale ogolnie mi sie podoba, pasowałoby zeby na tych wystających dzidach (?) z przodu (nie wiem jak to sie nazywac) byla krew :P
Napisano 31 Lipiec 200618 l średnio - jeśli stara i zaschnięte to ciemniejsza i na brzegach przypominająca nieco rdzę (strupki, etc) jeśli świeża i nowa to musi miec właściwości płynu toj więcej glossa by było 'mokre' poza tym krew jest zróżnicowana kolorystycznie i spływając zostawia smugi, nie załatwisz tego jednym proceduralem (proponowałbym conajmniej 3 o różnych wielkościach i różnym stopniu przezroczystości, po za tym do krwi używałbym raczej mocno skontrastowanego smoke'a a nie turbulence, czy czego tam uzyles) To tyle :)
Napisano 4 Sierpień 200618 l Autor Update 4.8.2006 Dzidy z przodu poprawione, opancerzenie przodu dokonczone, błedy na kołach załatane. Troszke też poredukowałem niepotrzebne polygony tak że zostąło 137 tyś przy praktycznie całym przodzie zrobionym. :] Z krwi zrezygnowałem chwilowo (nie tak prosto zrobić :P), ale testuje fprime :] render w moim ulubionym blue otoczeniu -> 1280x1024+Radiosity+Max Antyaliasing = 8 minut :D cudo :D:D W standardowym rendererze by z miesiac pewnie sie robiło :lol: Fprime 2.1 niedziała z LW 8?? Troszke prześwietlona ta scena jest jeszcze, ale to nie problem. Od jutra zabieram sie za tył.
Napisano 4 Sierpień 200618 l 2.1 działa z od 8.2 w górę. Ja mam 8.5 i działa spoko. EDIT: mówiłem, że to cudo :) Mam nadzieję, że uzywasz Radiosity z Frpime (monte carlo, lub backdrop), a nie z globala w LW. Antyaliasing nie potrzebny - w Fprime go nie ustawiasz, a jakośc zalerzy od ilosci przejsc rendera (refine) ;)
Napisano 5 Sierpień 200618 l fajny pomysł... tematyka raczej... "brudna"... można by pousuwać jakieś kolce... jakąś blaszkę zagiąć... z krwią koniecznie pokombinować.... może jakiś fog do scenki...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto