Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Moja praca, pierwsza po przesiadce na LW 8.0. Jakieś 2 dni roboty (głównie testów ustawień tego metalu, z texturowaniem zawsze mam problemy). Nity (krzywo są) i wewnętrzne koło z zębami (krzywe na krawędziach) do poprawy są jeszcze, tak samo jak surface "olinowania" (ustawiłem na szybko brązowy do celów poglądowych). :] Siatki nie będe dawał bo zawału dostaniecie -> nie za bardzo optymalne 134247 polygonów +1 polygon na którym całość stoi... :] Czekam na wszelkie komentarze.

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

kierowca ma zerową widocznośc no i troche zal 4 słoni które muszą stracić życie aby coś takiego mogło powstać a teraz tak na powaznie ogólnie fajnie tylko mi te koła nie pasują te kolce zwłaszcza

Napisano
kierowca ma zerową widocznośc no i troche zal 4 słoni które muszą stracić życie aby coś takiego mogło powstać a teraz tak na powaznie ogólnie fajnie tylko mi te koła nie pasują te kolce zwłaszcza
Duużee słooniee... lubie takie :] Kierowca bedzie siedział u góry... ej..no.. tego.. TO nie jest maszyna którą trzeba sterowac w jakiś określony sposób :P Wyceluj w największą grupe nieprzyjaciół i go!. Co ci sie w kolcach niepodoba? Sama koncepcja kolców na maszynce czy wykonanie kolców/rozmieszczenie kolców? Koła niemają bieżnika więc musza mieć kolce żeby to mogło jechać w trudnym terenie.

 

Jeeeee ! Ja też LW user. Koniecznie sobie Fprime kup ! Koniecznie !
Coto :P dlaczego?

 

EDIT: I Czemu takie drogie ;//

Napisano

Fprime to renderer studia WorleyLabs pozwalający uzyskac podgląd w czasie rzeczywistym i jakies 10x szybszy od Lightwaveowego. przy moim kompie : pentium D 2.4 dualcore 2gb ramu, mam podgląd z teksturami, światłem, i tak dalej i tak dalej w przeciągu 5-30 sekund przy mniejszych scenach i minuty do dwuch przy więkrzych (podgląd full screen) taki, że spokojnie można wprowadzac poprawki. Przyspiesza to pracę jakieś dżyliard razy. Sam renderer ma świetnie wyglądające i banalne w obsłudze GI, i przy okazji też jest szybki. Co więcej tworzy sobie plik z ustawieniami podczas renderingu i pozwala DORENDEROWYWAC OBRAZY. co to oznacza ? A to, że np renderując sobie obraz ustawisz powiedzmy 5 przejśc. Odpalisz szope, zobaczysz za mały antyaliasing - odpalisz rendera i każesz mu dokańczac obraz - nie renderuje od początku, ale od 5ciu wzwyż. Znowu oszczędzasz mase czasu. Wady : nie współpracuje z 3rd part pluginami (np z sasquaczem - nie renderuje ich po prostu) nie renderuje flar.

Napisano
Fprime to renderer studia WorleyLabs pozwalający uzyskac podgląd...
Chyba ogladałem jakiś tutorialek z tym (Daylight setup chyba) i fajnie działało z tego co pamietam. Renderuje na P4 3.2 GHZ, 1GB ramu i przeważnie mi sie renderuje w około minuty - półtora przy wyłączonym AA :|. Final render bedzie trwał wieki... :]
Napisano
ile poly .... hmm ale ogolnie mi sie podoba, pasowałoby zeby na tych wystających dzidach (?) z przodu (nie wiem jak to sie nazywac) byla krew :P
Napisano

średnio - jeśli stara i zaschnięte to ciemniejsza i na brzegach przypominająca nieco rdzę (strupki, etc) jeśli świeża i nowa to musi miec właściwości płynu toj więcej glossa by było 'mokre' poza tym krew jest zróżnicowana kolorystycznie i spływając zostawia smugi, nie załatwisz tego jednym proceduralem (proponowałbym conajmniej 3 o różnych wielkościach i różnym stopniu przezroczystości, po za tym do krwi używałbym raczej mocno skontrastowanego smoke'a a nie turbulence, czy czego tam uzyles) To tyle :)

Napisano

Update 4.8.2006

 

Dzidy z przodu poprawione, opancerzenie przodu dokonczone, błedy na kołach załatane. Troszke też poredukowałem niepotrzebne polygony tak że zostąło 137 tyś przy praktycznie całym przodzie zrobionym. :]

 

Z krwi zrezygnowałem chwilowo (nie tak prosto zrobić :P), ale testuje fprime :] render w moim ulubionym blue otoczeniu -> 1280x1024+Radiosity+Max Antyaliasing = 8 minut :D cudo :D:D W standardowym rendererze by z miesiac pewnie sie robiło :lol: Fprime 2.1 niedziała z LW 8??

 

Troszke prześwietlona ta scena jest jeszcze, ale to nie problem. Od jutra zabieram sie za tył.

Napisano

2.1 działa z od 8.2 w górę. Ja mam 8.5 i działa spoko.

 

EDIT: mówiłem, że to cudo :) Mam nadzieję, że uzywasz Radiosity z Frpime (monte carlo, lub backdrop), a nie z globala w LW. Antyaliasing nie potrzebny - w Fprime go nie ustawiasz, a jakośc zalerzy od ilosci przejsc rendera (refine) ;)

Napisano

fajny pomysł... tematyka raczej... "brudna"... można by pousuwać jakieś kolce... jakąś blaszkę zagiąć... z krwią koniecznie pokombinować.... może jakiś fog do scenki...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności