Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Zrobilem model metoda Editable Poly a nastepnie go ladnie oteksturowalem, chcialem go exportowac (.3ds lub .obj) do innej sceny ale nie moge, poniewaz po imporcie model zamienia sie w Editable Mesh i teksturka zupelnie nie pasuje do niego... mozna jakos zrobic zeby model importowal sie do poly i posiadal taka sama ilosc polygonow jak przed importem?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

do importowania obiektow z innych scen (*.max) korzystaj z "merge" , wtedy nie ma zadnych zmian .Pozdrawiam :)

Napisano

nie wiem czy o to chodzi, ale jak ja np. zrobię zegar w maxie i chcę go umieścić w innej scenie np. pokoju to odpalam pokój, minimalizuje maxa, wchodze np. na g:\tiger\programy\3dsmax8\scenes\ i przeciągam ten zegarek na pasek startu do maxa, okno się maksymalizuje i puszczam go gdzieś w polu, wyskakuje mała lista zadań (co chcę zrobić?) i tam jest takie coś jak Merge File....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.