Napisano 31 Lipiec 200618 l Zrobilem model metoda Editable Poly a nastepnie go ladnie oteksturowalem, chcialem go exportowac (.3ds lub .obj) do innej sceny ale nie moge, poniewaz po imporcie model zamienia sie w Editable Mesh i teksturka zupelnie nie pasuje do niego... mozna jakos zrobic zeby model importowal sie do poly i posiadal taka sama ilosc polygonow jak przed importem?
Napisano 31 Lipiec 200618 l do importowania obiektow z innych scen (*.max) korzystaj z "merge" , wtedy nie ma zadnych zmian .Pozdrawiam :)
Napisano 31 Lipiec 200618 l nie wiem czy o to chodzi, ale jak ja np. zrobię zegar w maxie i chcę go umieścić w innej scenie np. pokoju to odpalam pokój, minimalizuje maxa, wchodze np. na g:\tiger\programy\3dsmax8\scenes\ i przeciągam ten zegarek na pasek startu do maxa, okno się maksymalizuje i puszczam go gdzieś w polu, wyskakuje mała lista zadań (co chcę zrobić?) i tam jest takie coś jak Merge File....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto