Skocz do zawartości

Export modelu, problem z importem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zrobilem model metoda Editable Poly a nastepnie go ladnie oteksturowalem, chcialem go exportowac (.3ds lub .obj) do innej sceny ale nie moge, poniewaz po imporcie model zamienia sie w Editable Mesh i teksturka zupelnie nie pasuje do niego... mozna jakos zrobic zeby model importowal sie do poly i posiadal taka sama ilosc polygonow jak przed importem?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem czy o to chodzi, ale jak ja np. zrobię zegar w maxie i chcę go umieścić w innej scenie np. pokoju to odpalam pokój, minimalizuje maxa, wchodze np. na g:\tiger\programy\3dsmax8\scenes\ i przeciągam ten zegarek na pasek startu do maxa, okno się maksymalizuje i puszczam go gdzieś w polu, wyskakuje mała lista zadań (co chcę zrobić?) i tam jest takie coś jak Merge File....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności