mietafix Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Zrobilem model metoda Editable Poly a nastepnie go ladnie oteksturowalem, chcialem go exportowac (.3ds lub .obj) do innej sceny ale nie moge, poniewaz po imporcie model zamienia sie w Editable Mesh i teksturka zupelnie nie pasuje do niego... mozna jakos zrobic zeby model importowal sie do poly i posiadal taka sama ilosc polygonow jak przed importem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lewis Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 do importowania obiektow z innych scen (*.max) korzystaj z "merge" , wtedy nie ma zadnych zmian .Pozdrawiam :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tigerjap Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 nie wiem czy o to chodzi, ale jak ja np. zrobię zegar w maxie i chcę go umieścić w innej scenie np. pokoju to odpalam pokój, minimalizuje maxa, wchodze np. na g:\tiger\programy\3dsmax8\scenes\ i przeciągam ten zegarek na pasek startu do maxa, okno się maksymalizuje i puszczam go gdzieś w polu, wyskakuje mała lista zadań (co chcę zrobić?) i tam jest takie coś jak Merge File.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now