Napisano 14 Wrzesień 200321 l wiem wiem ze to juz o ty bylo ale nikt nie udzielil odpowiedz ( czyt. tak zemym zakumal :D ). Chodzi i to ze zrobilem siatke auta ze splejnow i czas polonczyc Vertexy (chyba tak to idze :) ). wiem tez ze robi sie to weldem ale weld laczy tylko koniec splejnu z poczatkiem i pytanie brzmi jest cos innego od welda a jak jest to gdzie prosilbym o opis napisany jak dal czteroletniego dziecka :-). Z gory dzieki za pomoc ( ale prosze niech nikt nie pisze ze mam zaiekszyc thresthold bo to nie o niego chodzi) pozdrawiam papa
Napisano 14 Wrzesień 200321 l Zamiesc prosze screeny tego co masz do tej pory, bedziemy wiedzieli na czym stoimy.
Napisano 14 Wrzesień 200321 l A ja trochę pozgaduję (może trafię): Jeśli jesteś po etapie obrysowania kształtów w wievportach, to do łączenia punktów jeszcze daleka droga. Natomiast jeśli już masz za pomocą splinów ukształtowaną bryłę samochodu w 3D, czyli spline\'y w przestrzeni tworzą same czworokąty (najlepiej) lub ewentualnie jeszcze trójkąty, wszystkie spline\'y to jeden obiekt (kolejne linie tworzone przez \'create line\' lub osobne linie na koniec połączone przez attach), to korzystanie z weld nie jest konieczne (a jak już się zorientowałeś - w wielu przypadkach niemożliwe). W tym samym miejscu masz jeszcze przycisk fuse, który zaznaczone vertexy umieści w jednym miejscu. Efekt wizualny ten sam co dla weld, choć wciąż będą to osobne punkty, ale dla modyfikacji \'surface\' nie ma to znaczenia i powierzchnia i tak zostanie nałożona. No a jeśli nie zgadłem, to zgodnie z radą DruG\'a pokaż dotychczasowe efekty. Powodzenia.
Napisano 15 Wrzesień 200321 l Autor no dzieki stary dziala naklada powieszchnie na moje male trojkociki mimo ze vertexy nie sa polonczone :-) czyli zostalow wytrujkatowac teraz model :D. A tak przy okazji jak juz piszemy o tym laczeniu vertexow to jest cos zamiast weld zeby sklejic ( nie wiem moze mi sie to przyda w przyslosci :-) ) Jeszcze raz wielkie dzieki jak kiedys nie bedziesz czegos wiedzial daj znac ;-)