Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

O konkursie:

 

Startujemy zatem z nową edycją Bitwy3D. Do Waszej dyspozycji oddajemy temat:

 

Mity i legendy.

 

Przeróżnych mitów przez tysiące lat powstało całe multum. Były one obecne w kulturze Greków, Wikingów, Słowian czy Egipcjan.

Waszym zadaniem jest przedstawienie dowolnie wybranego mitu czy to legendy w dowolny sposób. Możecie umiejscowić legendy zarówno w czasach, do których się odnoszą, setki lat przed ich powstaniem jak i w świecie po wojnie atomowej czy cyberpunka. Ważne jest zachowanie granic, ważnych symboli i postaci, żeby widz mógł rozpoznać mit nawet po ewentualnej modyfikacji czasu akcji.

Przedstawione mity czy legendy nie mogą być jednak stworzone na potrzeby tego konkursu.

 

 

Jak wziąć udział w Bitwie:

 

Aby móc uczestniczyć w Bitwie musisz mięć swoje konto na forum, w tym celu wejdź na forum, skorzystaj z opcji stworzenia nowego użytkownika (http://max3d.pl/forum/register.php?). Po czym w katalogu 3D Challenge skorzystaj z opcji dodaj nowy temat. Temat wpisz zgodnie ze schematem:

 

Nazwa tematu: "Tytuł swojej pracy"

 

W trakcie realizacji swojego projektu powinniście dodawać możliwie dużo obrazków z pracy (postępy w modelowaniu, tekstury, próbne rendery itd.).

Macie do dyspozycji dwie metody Attach (dostępna na dole panelu tworzenia tematu/odpowiedzi) i Link (Ikonka gór w tymże panelu). Pamiętajcie o nie przekraczaniu 80 KB przy korzystaniu z Attach. Oczywiście jeśli nie można utworzyć pliku bez widocznych zniekształceń wprowadzonych przez algorytm kompresji wtedy korzystajcie z metody Link. Umieszczajcie prace na jednym z serwisów oferujących darmowy hosting zdjęć takich jak np.: http://www.imageshack.us.

 

W razie wątpliwości pytania można kierować do prowadzącego bitwę, lub zadać je w temacie "propozycje przyszłych tematów / uwagi".

 

 

Regulamin:

 

W konkursie mogą brać udział zarówno pojedynczy graficy jak i zdeklarowane zespoły. Ze względu na długi czas przeznaczony na Bitwę jak i charakterystykę tematu wszystkie prace będą oceniane w ten sam sposób. Wszystkie projekty musza być prowadzone na forum w zakładce z tematem odpowiadającym wybranemu przez użytkownika.

 

Zaleca się także możliwie częste aktualizacje prezentujące postępy w pracy (siatki, renderingi próbne, pomysły etc.)

 

W prowadzonej Bitwie w pierwszym poscie (można dodać później poprzez edycję) należy umieścić króciutki tekst (max. 3 zdania), który będzie widoczny dla Jury razem z pracami do oceny. Należy w nim przybliżyć założenia swojego projektu, określić czy jest się twórcą projektu czy też opiera się go na czyimś projekcie i czy w scenie zostały użyte zdjęcia (jako tekstury, jeśli były tylko referencjami to nie należy tego pisać). Tekst ten będzie widoczny dla jury w języku angielskim. W razie nie znajomości tego języka wystarczy go napisać w języku polskim i poinformować o tym moderatora Bitwy, a tekst ten zostanie przetłumaczony na język docelowy. Tekst ten należy umieścić w swojej Bitwie najpóźniej na cztery dni przed podsumowaniem (czas potrzebny dla tłumacza).

 

Do konkursu może przystąpić każdy. Zgłoszenie może nastąpić najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem procesu nominacji (tj. do 8 października włącznie).

 

Po nominacjach każdy może kontynuować swój projekt (trzeba o tym poinformować moderatora prowadzącego dział Bitwa).

 

Prace musza być zgodne z założeniami/zasadami tematu. Często specyfika danego tematu będzie wprowadzać pewne ograniczenia i wymuszać kierunek rozumowania twórcy, prace niezgodne z tymi zagadnieniami nie będą brane pod uwagę podczas podsumowania (autor zostanie wcześniej uprzedzony i dostanie czas na zmianę pracy).

 

Prace można wykonywać w dowolnym wybranym przez siebie programie do 3D, a także dowolną, wybraną przez siebie metodą.

Pokazywane prace nie mogły być również wcześniej publikowane.

 

Autorzy przystępując do konkursu wyrażają zgodę na ewentualne wykorzystanie prac przez sponsorów oraz organizatorów w celach marketingowych (np. strony sponsorów, ulotki, reklamy).

 

Prezentowane prace powinny być nowe, zabronione jest wystawianie do konkursu prac publikowanych wcześniej na łamach innych serwisów czy biorących wcześniej udział w innych konkursach.

 

Każda osoba czy drużyna przystępująca do konkursu może do procesu nominacji wystawić tylko jedną pracę.

 

 

Terminy:

 

01.08.2006 - rozpoczęcie Bitwy

 

15.10.2006 - z wątków uczestników zostanie pobrany plik prezentujący aktualny stan pracy i grono moderatorów przyzna nominacje w ilości zależnej od poziomu prac. Lista osób nominowanych zostanie ogłoszona w ciągu tygodnia, a czas pozostały do zamknięcia konkursu będzie można wykorzystać na dopieszczenie swojej pracy.

 

29.10.2006 - termin zamknięcia tej edycji. Nominowane prace trafią do jury i w ciągu 3 tygodni na stronie www.max3d.pl zostaną ogłoszone wyniki.

 

 

Nagrody i wyróżnienia:

 

Grand Prix. Jest to główna nagroda. Praca autora zostaje dodana do

specjalnej galerii (zwycięzców).

 

Dwa wyróżnienia. Są to odpowiedniki dwóch kolejnych miejsc. Prace autorów są umieszczane w galerii zwycięzców jako prace wyróżnione.

 

Dodatkowo po zamknięciu Bitwy, równolegle z odbywającym się głosowaniem jury, na forum zostanie utworzona sonda, w której użytkownicy będą mogli głosować na ich zdaniem najlepszą prace (spośród nominowanych) tym samym wręczając nagrodę publiczności.

 

 

Zespół zamjujący się Bitwą:

 

- Adek - organizacja Bitwy

- Leru - organizacja konkursu, prowadzenie Bitwy3D, kontakt z jury

- Leander - przygotowanie panelu jury, pomoc w przygotowaniu

 

Dokładny skład jury zostanie opublikowany wkrótce.

 

Serdecznie zapraszamy!!

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Uwaga!!

Termin nominacji został przesunięty o 2 tygodnie do przodu.

Termin składania prac na forum do nominacji upływa zatem o północy 29.X.2006.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności