Napisano 14 Wrzesień 200321 l jak zrobic takie odbicia okien na podlodze?? To chyba nie jest zwykly reflection z bumpem i glossinessem tylko jakis anisotropic ale nie umiem tego osiagnac a dobrze wyglada. Moze ktos ma pomysl, tutoriala... cokolwiek... [Edited on 17-9-2003 by dred]
Napisano 14 Wrzesień 200321 l Autor sorry za te robaczki ale nie wiedziałem ze nie działaja polskie znaczki........... tłumacze wiec: jak zrobic takie odbicia okien na podlodze?? To chyba nie jest zwykly reflection z bumpem i glossinessem tylko jakis anisotropic ale nie umiem tego osiagnąc a dobrze wyglada. Moze ktos ma pomysl, tutoriala... cokolwiek...
Napisano 2 Październik 200321 l Autor tak i dzialalo przez pierwszy tydzien ale nikt nie odpowiedzial a teraz nie dziala :)
Napisano 3 Październik 200321 l Ja je widzę przez cały czas:D A nie wiem czemu ci nie wychodzi reflection z bumpem. Sposób otrzymania zależy od tego w czym to robisz brazil, FR, czy VRay. W VR to zwyczajnie przez glossy. Tylko pic polega na tym, że nie jest to jakieś duże odbicie. Tylko, że za oknem jest cholernie jasno. Dlatego nie widać w podłodze niczego ze środka tylko plamy światła z okien. A rozmycie to już pisałem. (ale pewnie też można osiągnąć przez bumpa)
Napisano 3 Październik 200321 l dorzucając swoje 3 grosze: Kanał Specular i Reflection podłogi jest mapowany. Niby detal ale dzięki temu efekt jest jeszcze lepszy... pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto