filips Napisano 14 Wrzesień 2003 Napisano 14 Wrzesień 2003 jak zrobic takie odbicia okien na podlodze?? To chyba nie jest zwykly reflection z bumpem i glossinessem tylko jakis anisotropic ale nie umiem tego osiagnac a dobrze wyglada. Moze ktos ma pomysl, tutoriala... cokolwiek... [Edited on 17-9-2003 by dred]
filips Napisano 14 Wrzesień 2003 Autor Napisano 14 Wrzesień 2003 sorry za te robaczki ale nie wiedziałem ze nie działaja polskie znaczki........... tłumacze wiec: jak zrobic takie odbicia okien na podlodze?? To chyba nie jest zwykly reflection z bumpem i glossinessem tylko jakis anisotropic ale nie umiem tego osiagnąc a dobrze wyglada. Moze ktos ma pomysl, tutoriala... cokolwiek...
filips Napisano 2 Październik 2003 Autor Napisano 2 Październik 2003 tak i dzialalo przez pierwszy tydzien ale nikt nie odpowiedzial a teraz nie dziala :)
Bacry Napisano 3 Październik 2003 Napisano 3 Październik 2003 Ja je widzę przez cały czas:D A nie wiem czemu ci nie wychodzi reflection z bumpem. Sposób otrzymania zależy od tego w czym to robisz brazil, FR, czy VRay. W VR to zwyczajnie przez glossy. Tylko pic polega na tym, że nie jest to jakieś duże odbicie. Tylko, że za oknem jest cholernie jasno. Dlatego nie widać w podłodze niczego ze środka tylko plamy światła z okien. A rozmycie to już pisałem. (ale pewnie też można osiągnąć przez bumpa)
Kris_R Napisano 3 Październik 2003 Napisano 3 Październik 2003 dorzucając swoje 3 grosze: Kanał Specular i Reflection podłogi jest mapowany. Niby detal ale dzięki temu efekt jest jeszcze lepszy... pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się