Diablos Napisano 2 Sierpień 2006 Share Napisano 2 Sierpień 2006 Witam! Wiem, że już ktoś wcześniej zabierał się za ten model ale nie pamiętam jak się to skończyło. Mnie też to natchnęło i troche sobie poskrobałem i wyszło mi oto takie coś. Model jeszcze nie jest skończony. Prosze o w miare łagodne komentarze:) Krytyki się też nie zlekne:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liber Napisano 2 Sierpień 2006 Share Napisano 2 Sierpień 2006 Model bardzo dobry. Będziesz teksturował?? Zmień temat bo jest nie poprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diablos Napisano 2 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 2 Sierpień 2006 Tak zamierzam go oteksturować, ale to dopiero jak dopracuje model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 2 Sierpień 2006 Share Napisano 2 Sierpień 2006 ładnie szczegółowo, to byłem ja (ten co zaczął) w opisie masz link do mojego EDa edit - w oryginale karabiny po obu stronach były różne - łapy masz niedopracowane, ten element ("od kolana do stopy") miał być w środku wydrążony bo cała mechanika stopy, siłowniki tam pracują - stopy zrobione na odwal - palce kanciate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diablos Napisano 2 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 2 Sierpień 2006 Jeśli chodzi o te karabiny to masz racje i przyznam że poszedłem na łatwizne ale zamierzam to zmienić:) Zauważyłem tez takie jakby wielkie pękniecie idące wzdłuż elementu "od kolana do stopy", poprawie je. Na stopy natomiast nie miałem pomysłu wiec zrobilem to tak żeby się jakoś trzymało. Ty to fajnie rozwiązałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diablos Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2006 Z powodu braku czasu jak narazie udało mi sie tylko poprawić element podudzia. Wydaje mi się że teraz jest już dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 3 Sierpień 2006 Share Napisano 3 Sierpień 2006 skoro pokazałeś zbliżenie to: czepiam się ale to zboczenie zawodowe (maszynami zajmuję się na codzień) ale tylną krawędź musisz wyciąć ponieważ jeden silownik miałby gdzie pracowac (przedni) ale dwa boczne do bocznych palców już nie. powodzenia, to bardzo wdzięczny i przyjemny model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diablos Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2006 Wiem że powinienem się zajmować dopieszczaniem modelu ale jakoś nie mogłem się powstrzymać i nałożyłem sobie materiały. Niestety okazało sie to kompletną porażka:/ pikSar: nie jest to tu za bardzo widoczne ale wyciąłem ta krawędz o której mówiłeś Dodałem jeszcze pare elementów w tylnej części głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 3 Sierpień 2006 Share Napisano 3 Sierpień 2006 może HDRI by pomogło renderowi ... model bardzo w szyku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 3 Sierpień 2006 Share Napisano 3 Sierpień 2006 model daje radę. czym renderujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diablos Napisano 3 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 3 Sierpień 2006 HDRI wykorzystałem ale ustawilem mały multiplier by nie przesadzić i chyba to przyniosło odwrotny efekt. Renderuje Vray'em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diablos Napisano 4 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 4 Sierpień 2006 Pobawiłem się trochę ze stopą i oto co otrzymałem: Więcej już z nią chyba nic nie wykombinuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diablos Napisano 5 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2006 Wakacje przedemną wiec narazie żadnych nowych renderów nie będzie ale jak wróce to napewno coś wrzuce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 5 Sierpień 2006 Share Napisano 5 Sierpień 2006 Tyy no fajna kaczucha i tyle. Moim zdaniem dobrze dobrane materiały juz na tym etapie obronia cały modelik. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diablos Napisano 5 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2006 Mam taki problem z materiałem, że jak renderuje oczywiście z włączonym GI bez światła to wychodzi mi nawet metalowa powierzchnia ale jak tylko użyje skylight'a to powstaje właśnie takie coś:/ Może wystarczy tylko dać inne światło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 5 Sierpień 2006 Share Napisano 5 Sierpień 2006 wychodzi to bardzo dobrze........ nie wychodzi Ci poniewaz odbicie swiatla na metalu moze powstac tylko i wylacznie jesli jest keirunek i kat liczony od zrodla do obesrwatora. ejsli jest scylight to zwyczajnei nie ma czego liczyc :) (a juz na pewn nie ma z czego pobrac katu dla anizotropi), wiec metal ma swoje wymagania :) do ostatecznego rendetu rzuc skajlajt i kierunkowe zrodla swiatla (tylko zetnij multiplery, bo jak sie zsumuja to bedzie wielka jasnosc)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się