Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Wiem, że już ktoś wcześniej zabierał się za ten model ale nie pamiętam jak się to skończyło. Mnie też to natchnęło i troche sobie poskrobałem i wyszło mi oto takie coś. Model jeszcze nie jest skończony. Prosze o w miare łagodne komentarze:) Krytyki się też nie zlekne:P

1ed209yi7.jpg

 

2ed209pw6.jpg

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model bardzo dobry. Będziesz teksturował??

Zmień temat bo jest nie poprawny.

Napisano

ładnie szczegółowo, to byłem ja (ten co zaczął) w opisie masz link do mojego EDa

 

edit

- w oryginale karabiny po obu stronach były różne

- łapy masz niedopracowane, ten element ("od kolana do stopy") miał być w środku wydrążony bo cała mechanika stopy, siłowniki tam pracują

- stopy zrobione na odwal

- palce kanciate

Napisano
  • Autor

Jeśli chodzi o te karabiny to masz racje i przyznam że poszedłem na łatwizne ale zamierzam to zmienić:) Zauważyłem tez takie jakby wielkie pękniecie idące wzdłuż elementu "od kolana do stopy", poprawie je. Na stopy natomiast nie miałem pomysłu wiec zrobilem to tak żeby się jakoś trzymało. Ty to fajnie rozwiązałeś.

Napisano
  • Autor

Z powodu braku czasu jak narazie udało mi sie tylko poprawić element podudzia. Wydaje mi się że teraz jest już dobrze

 

nogaef1.jpg

Napisano

skoro pokazałeś zbliżenie to:

czepiam się ale to zboczenie zawodowe (maszynami zajmuję się na codzień)

ale tylną krawędź musisz wyciąć ponieważ jeden silownik miałby gdzie pracowac (przedni) ale dwa boczne do bocznych palców już nie.

powodzenia, to bardzo wdzięczny i przyjemny model

Napisano
  • Autor

Wiem że powinienem się zajmować dopieszczaniem modelu ale jakoś nie mogłem się powstrzymać i nałożyłem sobie materiały. Niestety okazało sie to kompletną porażka:/

 

209mt5.jpg

 

pikSar: nie jest to tu za bardzo widoczne ale wyciąłem ta krawędz o której mówiłeś

Dodałem jeszcze pare elementów w tylnej części głowy

Napisano
  • Autor

HDRI wykorzystałem ale ustawilem mały multiplier by nie przesadzić i chyba to przyniosło odwrotny efekt. Renderuje Vray'em

Napisano
  • Autor

Pobawiłem się trochę ze stopą i oto co otrzymałem:

 

stopa_491a514afc2e992a284f0a33eef54786.jpg

 

Więcej już z nią chyba nic nie wykombinuje

Napisano
  • Autor

Wakacje przedemną wiec narazie żadnych nowych renderów nie będzie ale jak wróce to napewno coś wrzuce

Napisano

Tyy no fajna kaczucha i tyle. Moim zdaniem dobrze dobrane materiały juz na tym etapie obronia cały modelik. Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Mam taki problem z materiałem, że jak renderuje oczywiście z włączonym GI bez światła to wychodzi mi nawet metalowa powierzchnia ale jak tylko użyje skylight'a to powstaje właśnie takie coś:/ Może wystarczy tylko dać inne światło

Napisano

wychodzi to bardzo dobrze........

nie wychodzi Ci poniewaz odbicie swiatla na metalu moze powstac tylko i wylacznie jesli jest keirunek i kat liczony od zrodla do obesrwatora. ejsli jest scylight to zwyczajnei nie ma czego liczyc :) (a juz na pewn nie ma z czego pobrac katu dla anizotropi), wiec metal ma swoje wymagania :) do ostatecznego rendetu rzuc skajlajt i kierunkowe zrodla swiatla (tylko zetnij multiplery, bo jak sie zsumuja to bedzie wielka jasnosc)...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności