Napisano 2 Sierpień 200618 l Witam! Wiem, że już ktoś wcześniej zabierał się za ten model ale nie pamiętam jak się to skończyło. Mnie też to natchnęło i troche sobie poskrobałem i wyszło mi oto takie coś. Model jeszcze nie jest skończony. Prosze o w miare łagodne komentarze:) Krytyki się też nie zlekne:P
Napisano 2 Sierpień 200618 l Model bardzo dobry. Będziesz teksturował?? Zmień temat bo jest nie poprawny.
Napisano 2 Sierpień 200618 l Autor Tak zamierzam go oteksturować, ale to dopiero jak dopracuje model.
Napisano 2 Sierpień 200618 l ładnie szczegółowo, to byłem ja (ten co zaczął) w opisie masz link do mojego EDa edit - w oryginale karabiny po obu stronach były różne - łapy masz niedopracowane, ten element ("od kolana do stopy") miał być w środku wydrążony bo cała mechanika stopy, siłowniki tam pracują - stopy zrobione na odwal - palce kanciate
Napisano 2 Sierpień 200618 l Autor Jeśli chodzi o te karabiny to masz racje i przyznam że poszedłem na łatwizne ale zamierzam to zmienić:) Zauważyłem tez takie jakby wielkie pękniecie idące wzdłuż elementu "od kolana do stopy", poprawie je. Na stopy natomiast nie miałem pomysłu wiec zrobilem to tak żeby się jakoś trzymało. Ty to fajnie rozwiązałeś.
Napisano 3 Sierpień 200618 l Autor Z powodu braku czasu jak narazie udało mi sie tylko poprawić element podudzia. Wydaje mi się że teraz jest już dobrze
Napisano 3 Sierpień 200618 l skoro pokazałeś zbliżenie to: czepiam się ale to zboczenie zawodowe (maszynami zajmuję się na codzień) ale tylną krawędź musisz wyciąć ponieważ jeden silownik miałby gdzie pracowac (przedni) ale dwa boczne do bocznych palców już nie. powodzenia, to bardzo wdzięczny i przyjemny model
Napisano 3 Sierpień 200618 l Autor Wiem że powinienem się zajmować dopieszczaniem modelu ale jakoś nie mogłem się powstrzymać i nałożyłem sobie materiały. Niestety okazało sie to kompletną porażka:/ pikSar: nie jest to tu za bardzo widoczne ale wyciąłem ta krawędz o której mówiłeś Dodałem jeszcze pare elementów w tylnej części głowy
Napisano 3 Sierpień 200618 l Autor HDRI wykorzystałem ale ustawilem mały multiplier by nie przesadzić i chyba to przyniosło odwrotny efekt. Renderuje Vray'em
Napisano 4 Sierpień 200618 l Autor Pobawiłem się trochę ze stopą i oto co otrzymałem: Więcej już z nią chyba nic nie wykombinuje
Napisano 5 Sierpień 200618 l Autor Wakacje przedemną wiec narazie żadnych nowych renderów nie będzie ale jak wróce to napewno coś wrzuce
Napisano 5 Sierpień 200618 l Tyy no fajna kaczucha i tyle. Moim zdaniem dobrze dobrane materiały juz na tym etapie obronia cały modelik. Pozdrawiam
Napisano 5 Sierpień 200618 l Autor Mam taki problem z materiałem, że jak renderuje oczywiście z włączonym GI bez światła to wychodzi mi nawet metalowa powierzchnia ale jak tylko użyje skylight'a to powstaje właśnie takie coś:/ Może wystarczy tylko dać inne światło
Napisano 5 Sierpień 200618 l wychodzi to bardzo dobrze........ nie wychodzi Ci poniewaz odbicie swiatla na metalu moze powstac tylko i wylacznie jesli jest keirunek i kat liczony od zrodla do obesrwatora. ejsli jest scylight to zwyczajnei nie ma czego liczyc :) (a juz na pewn nie ma z czego pobrac katu dla anizotropi), wiec metal ma swoje wymagania :) do ostatecznego rendetu rzuc skajlajt i kierunkowe zrodla swiatla (tylko zetnij multiplery, bo jak sie zsumuja to bedzie wielka jasnosc)...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto