kuba1 Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 wie ktoś jak stwożyć kawałek ulicy w blendeże chodzi mi o ulice z kostki brukowej takiej jak są na chodnika ulica ma być bez chodnika tylko sama ulica prosze opisać krok po kroku bardzo dokładnie bo niewiem co i jak wymiary sam sobie dopasuje tylko powiecie jak. PROSZE O POMOC
notdot Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 najprosciej to : wymodelowac z cube ;) ale poczytaj manuale i tutki i na pewno sie dowiesz pelno jest tego na sieci
Shecki Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 ekhm proponuje tutki przerobic wpierw a znajdziesz je na blender.pl blender3d.pl i wpisz w google tutorial blender i znajdziesz lub pytaj na forach o blenderze. Sam swojego czasu sie bawilem w Blenderze wiec jezeli ci chodzi o bruk taki jak sa chodniki to prosto z cuba za pomoca funkcji extrude i skalowania stworz taka jedna kostke i za pomoca fuknkcji duplicate(czy jakos tak ) dobierajac na zasadzie prob i bledow wartosc az sie ustawia ladnie obok siebie nastepnie obracasz tak skopiowana kostke i ustawiesz na poczatku skowianych tak by do innych pasowala i to samo duplicate . Jezeli nie bedziesz za bardzo umial to bo wykonaniu jednej kostki recznie ustawiasz linie takich kostek w poprzek ulicy a nastepnie je zaznaczasz i kopiujesz wydluzajac ulice . Sam bym uzyl drugiej metody bo prostsza ale jezeli chcesz miec idealnie rowno poukladane to musisz miec duzo cierpliwosci. Pozdrawiam P.S. Jezeli linki do innych stron internetowych takich jak te w/w sa nie dozwolone prosze o usuniecie odpowiedzi i z gory przepraszam za ewentualne lamanie regulaminu.
Master Kiełbaster Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 lub pytaj na forach o blenderze A co on właśnie robi? :P
weinert Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 A co on właśnie robi? :P szuka jelenia który zrobi mu VT step by step for maciuś's
P!onek Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 Heey. Mam problem. Uruchamiam Blender'a 2.42 (najnowsza wersja) , klikam zakładke Editing, patrze na ramke Mesh a tam nie ma pola SubSurf. W starszej wersji (2.31) była a teraz nie ma. Myslałem że to zależy od tego, czy mam wstawiony jakis obiekt czy nie ale po próbach okazało się że nie... Wiecie może o co chodzi?
weinert Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 nie ma to nie ma, moze nie ma byc, wiec poporstu nie ma poprawiłem :*
sanki Napisano 1 Wrzesień 2006 Napisano 1 Wrzesień 2006 @P!onek: w nowych blenderach subsurf jest jako modyfikator. czyli w zaznaczonym obiekcie, add modifier i subsurf
Rekomendowane odpowiedzi