Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Powoli przesiadam sie z Maxa na Mayke, ale utknalem w momencie gdy potrzebny jest mi odpowiednik maxowego modyfikatora Symmetry (zaznaczam, nie Mirror tylko Symmetry:p). Prosze o pomoc zaznajomionych z Majka:)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 672
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Duplikujesz obiekt jako istance, przeskalowujesz kopię wzdłuż odpowiedniej osi (najczęściej X) na -1 zamiast 1. Spowoduje to lustrzane odbicie obiektu i gotowe.

Teraz już możesz sobie modelować dalej. Można także wrzucić sobie kopię na osobną warstwę i zablokować możliwość selekcji.

Napisano
  • Autor

Do tej metody doszedlem, myslalem ze istnieje jeszcze jakas inna, wygodniejsza:P No coz, trzeba bedzie sie powoli przyzwyczajac do Mayki:D

Napisano

Zasze możesz sobie skrobnąć w MEL'u skrypt, który zrobi to automatycznie :)

Możesz też poszukać na highend3d, powinien być taki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności