Napisano 8 Sierpień 200618 l Powoli przesiadam sie z Maxa na Mayke, ale utknalem w momencie gdy potrzebny jest mi odpowiednik maxowego modyfikatora Symmetry (zaznaczam, nie Mirror tylko Symmetry:p). Prosze o pomoc zaznajomionych z Majka:)
Napisano 8 Sierpień 200618 l Duplikujesz obiekt jako istance, przeskalowujesz kopię wzdłuż odpowiedniej osi (najczęściej X) na -1 zamiast 1. Spowoduje to lustrzane odbicie obiektu i gotowe. Teraz już możesz sobie modelować dalej. Można także wrzucić sobie kopię na osobną warstwę i zablokować możliwość selekcji.
Napisano 8 Sierpień 200618 l Autor Do tej metody doszedlem, myslalem ze istnieje jeszcze jakas inna, wygodniejsza:P No coz, trzeba bedzie sie powoli przyzwyczajac do Mayki:D
Napisano 8 Sierpień 200618 l Zasze możesz sobie skrobnąć w MEL'u skrypt, który zrobi to automatycznie :) Możesz też poszukać na highend3d, powinien być taki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto