erwin Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 Powoli przesiadam sie z Maxa na Mayke, ale utknalem w momencie gdy potrzebny jest mi odpowiednik maxowego modyfikatora Symmetry (zaznaczam, nie Mirror tylko Symmetry:p). Prosze o pomoc zaznajomionych z Majka:)
piotrek Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 Duplikujesz obiekt jako istance, przeskalowujesz kopię wzdłuż odpowiedniej osi (najczęściej X) na -1 zamiast 1. Spowoduje to lustrzane odbicie obiektu i gotowe. Teraz już możesz sobie modelować dalej. Można także wrzucić sobie kopię na osobną warstwę i zablokować możliwość selekcji. 1
erwin Napisano 8 Sierpień 2006 Autor Napisano 8 Sierpień 2006 Do tej metody doszedlem, myslalem ze istnieje jeszcze jakas inna, wygodniejsza:P No coz, trzeba bedzie sie powoli przyzwyczajac do Mayki:D
piotrek Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 Zasze możesz sobie skrobnąć w MEL'u skrypt, który zrobi to automatycznie :) Możesz też poszukać na highend3d, powinien być taki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się