Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jestem fest poczatkujacymym kolesiem i chce se zrobic auto zaczolem od splejnow ale jak przyszlo do rysowania siatki to odpadlem bo wychodzila jak palenczyna wiec chciale sprobwac tej metody http://www.evermotion.org/car/CAR.htm i pojawil sie probem .... a mianowicie autor wspomina na samym poczatu o 1) usuniecie scianek z kwadrata ktore nam nie beda potrzebne .. czyli ktore nie sa potrzebne 2) biore zaznaczam jakis edge wciskam shifta i przesuwam z wcisnientym i co i nic ino sie wydluza nie powstaja zadne nowe polygony tak jak u niego Czy ktos by byl tak uprzejmy wyjasnic mi dlaczego ??

P.S.

skory polymodeling jest dtaki dobry do robienia aut to dlaczego w tutorialach nie ma sposoby na zrobienie go ta metoda ino splejnami ??

 

Pozdrawiam MalyMaxik ;-)

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo mi przykro, ze masz problem.

Proponuje jednak, zebys zmienil tresc tematu, zeby ludzie ktorzy moga Ci pomoc wiedzieli, ze powinni tu zajrzec i pomoc czlowiekowi w potrzebie. Zrob to dla wlasnego dobra, wystarczy wcisnac \"edycja postu\".

 

Wierz mi, ze wielu omija takie watki, jak ten teraz.

Napisano

Heh siemanko nie przejmuj sie ja tez jestem nowice i tez chwycilem sie za tego wozika i taki sam mialem problem juz ci mowie ktore masz usunac :) wiec jak masz widok z boku to usuwasz gorny prawy i tylny polygon przedstawie ci to rysunkowo

I nic wiecj ci nie powiem bo sam dalej nie zrobielm bo wszystko mi sie kaszanilo..

pozdrawiam (sorki za brak precyzji w obrazku)

problem.jpg

Napisano

zaznacz sobie tryb wyswietlnia na taki zeby byla tez siatka widoczna(edged faces);2 moze teraz zobaczysz,ze jak najpierw nacisniesz shift i przesuniesz to sa nowe poly-wystarczy to dokladnie powtozyc:)

Napisano
  • Autor

1) oki od dzisiaj bede staral w temacie walic o co mi chodzi

2) predator dzieki bardzo wyskoczymy kiedys na bronksa ;-)

3) kurczak dalej nie dziala : napisze co robie..

po usuniecu tych niepotrzebnych poligonow Editable Poly >> Edge klikam na jakis kant podswietla sie na czerwono wciskam lewego shifta wciskam LPM przesuwam i nic tak jak bym przesowal bez shifta

i se jeszcze tak mysle ze tutoriale to powinni robic jacys amatorzy a nie zawodowcy bo oni juz pewnie zapomnieli jak to byly za pierwszym razem ;-)

Napisano

Hmm... raz tez mialem jakies dziwne efekty przy tej metodzie. Sprobuj jeszcze raz odpalic maxa, a jezeli nie zadziala to zmien na Editable Mesh i sprawdz, czy pojdzie.

 

U mnie chyba wlasnie to pomoglo.

Napisano
  • Autor

Poszlo na Meshu dzieki tylko wiesz zastanawiam sie gdzie moze lezec blad ?? bo w sumie takie rozwiazanie sprawy to jak moja mama mawiala: pojscie po najmniejszel lini oporu :-).

Ale tak poza ty to serdeczne dzieki

P.S. Chce ci sie tak pomagac leszcza bo widzialem ze pomagasz i to sporo :D

p.s. mam nadzieje ze ten post jeszcze komus pomoze ;-)

Napisano

M.in. po to tu jestem :)

 

Jezeli chodzi o te dziwne efekty to byc moze jest to wina systemu. Masz WinXP? Wlasnie pod ta wersja \"okienek\" najczesciej pojawiaja sie bugi.

 

 

 

Napisano
  • Autor

hehe dokladnie tak a nie iaczej ;-) I wlasnie dlatego nie mam orginalnej windy ;-)

Napisano

Wiesz, szczerze powiedziawszy nie czytalem tego tutoriala i nie jestem w temacie:|

Nie wiem co PENdzel chce przez to uzyskac i czy mozna to zastapic plane.

 

Jezeli uwazasz, ze nie ma to znaczenia, to czemu nie?:)

 

Napisano

Predator - tak jak pisałem w rozmowie na GG. Moim zdaniem zaczynanie od box\'a jest najczesciej wtedy, gdy zrobisz go w wielkości końcowej bryły, a następnie dzielisz siatkę, by zbliżyć się do zamierzonego kształtu. Od plane\'a zaczynam wtedy, gdy zaczynam od jakiegoś małego elementu danego obiektu.

 

No i jak dla mnie: box po konwersji na editable poly, to praktycznie to samo, co 6 plane\'ów.

Liczy się końcowy efekt modelowania, a jak do niego dojdziesz, to już Twoja inicjatywa. Technik modelowania jest wiele...

 

Powodzenia :)

Napisano
Originally posted by hansikkk

[...]

p.s. Drug mowiles ze zly tytul ale jaka ekipa sie zbiera ;-)

 

...ale jednak do regulaminu wypadało by się dosotsowywać. Temat opisujący problem znacznie ułatwia korzystanie z forum. Pomyśl o tych, którzy w przyszłości będą szukać pomocy na takie zagadnienie i ominą ten topic, bo tytuł nic im nie mówił. :|

 

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności