zonk Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 Witam postanowiłem zamieścić na forum moją pierwszą postać lp a także swoją pierwszą texturke zrobiona do niego. Zdaje sobie sprawe, że modelowi jeszcze duzo brakuje chociażby do średniej forumowej, ale wydaje mi się, że zamieszczając go tutaj naucze się czegoś nowego. Prosiłbym Was zarówno o krytyke jak i porady/tipy/wskazanie błędów, których będę się starał już nie popełnić. Ok to troche o modelu ma 1338 face'y (raczej mało ale nie wiem jakie są standardy) był robiony z myślą o grze BrutalFighters ale narazie prace ustały. Texturka jest w rozdzielczości 512x512 jest także bump. Całość, a szczególnie glowa może odbiegać od konceptu bo miał to byc model v.low poly i na głowe już nie starczyło (teraz wiem ze powinienem ją lepiej wymodelować bo tex. twarzy mi zupełnie nie wyszła. Pozdrawiam, zonk ;]
Master Kiełbaster Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 Da się znaleźć lekkie niespójności między konceptem a modelem :P na siatce masz masę niepotrzebnych edge loopów.
ftorek Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 hardkor - wyglada na to ze cale brutalfighters bedzie ostra jazda bez trzymank... hehe - majster dobrze moowi - jak masz swietny koncept (a taki wlasnie jest) - to po prostu postaraj sie go nie zepsuc i juz - wystarczy ze spojrzysz na twoje 3d i na koncept i juz widac co jest nie tak... masz mase niepotrzebnych loopow na glowie (albo inaczej - sa potrzebne ale zupelnie z nich nie skorzystales), kwadratowe uda pomimo ze masz juz tam loppy ktore by pozwolily je bardziej zaokraglic... generalnie - staraj sie bardziej :) a bedzie dobrze poaoaa
wizz Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 Model raczej słaby, textura tez nie za dobra ale masz plus że starałeś sie wogóle ja namalować :) ftorek juz ci napisał co nie tak więc życze powodzenia.
zonk Napisano 11 Sierpień 2006 Autor Napisano 11 Sierpień 2006 Witam, dzięki za komentsy postaram się następnym razem pamiętać bardziej o wszystkich loopach ;-) Mam jeszcze takie zapytanie odnośnie budowania stawów pod animacje. Jak uważacie czy poradziłem sobie z tym? Słyszałem o 2 szkołach robienia loopów w zginanych miejscach. Jedni buduja 3 loopy, a inni 2 i nie które vertexy welduja (mniejwięcej jak w łokciu) jak powinno się właściwie robić? Pozdro
ftorek Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 powinno sie robic tak zeby dzialalo :) - bardzo zalezy jaki masz obiekt - jak masz np. cieniutka konczyna to i jeden loop styknie - jak masz postac na 7.5k triangli to wtedy warto zainwestowac wiecej to sie ladnie odksztalcac bedzie - jak masz np. postac ubrana w koortke to dobrze jest dorzucic troche wiecej i je troche bardziej rownomiernie rozlozyc... roznie bywa - warto popodpatrywac jak inni to maja rozwiazane... ale owszem - generalnie rozwiazanie takie ze dwa loopy + weld z tylu jest wporzo :) pzopoaa ps. a w sumie uogolniajac: jak ci sie jakis element bardziej rozdziaga w animacji - to wiecej loopow - jak malo sie rozciaga - to mniej... to chyba dobra zasada :D oiapa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się