Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Nie znamy się zbytnio więc postaram się zrobic dobre pierwsze wrażenie.

Mój pomysł to "Jabłko niezgody". W mojej wersji 3 boginie to słodkie, zepsute lolitki bawiące się Parysem. Chyba mimowolnie zainspirował mnie rysunek Siudmaka na którym Parys był jakimś cyborgiem chyba i ja chyba też go tak zrobię.

Jeśli macie jakieś sugestie co do ustawienia poszczególnych postaci (czy ich pozycje wyglądają naturalnie?) to szybko proszę bo zaraz wrzucam je do ZBrusha.

Pozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia w bitwie.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wiatam zatem :) Jezeli maja byc lolitkowate to bardziej zawadiackie pozy powinines im nadac :) i przesuń reke kolesia albo ta jedna panne bo wyglada jakby ja za piers trzymał :D :D :D Pozdrawiam

Napisano

wszystkei psotacie zlapalbym za tylek (jesli je zrigowales) i pociagnal neiznacznie w dol, maja zbyt spionowana sylwetke, szczegolnei zbyt do gory jest wyciagnieta postac w centrum, zasloneita jablkiem, wyglada rowniez na niedoswietlona, ale moze tak ma byc... tylko ze taka ciemna plama na srodku?

czyli tylki w dol tak zeby bardziej stapneli na ziemie i ugieli kolana, reszta fajna :) i ten glow na plecach fajny.....

a dorysuj jeszcze gdize si ebeda patrzec...

Napisano

he he he znacie to

w lesie są misie pedały i każdy każdego posuwa, ten pierwszy woła na głos

Zróbcie okrąg, zróbcie okrąg,

Zapowiada się pierwsza orgia na tej stronie

Pozdrawiam i czekam na dalsze wyniki

Napisano

Gomez -> pierwsze wrażenie masz już chyba za sobą ;) jest bardzo fajnie. Witam w Bitwie i powodzenia życzę :)

 

kruger, SirAnen -> bardzo proszę o zachowanie poziomu wypowiedzi ;)

Napisano

Dość tego! Nie będzie stojących wałków i ociekających sokiem szparek! :eek: (no może jedna malutka...) ;)

 

Leru -> podziękuję jak wygram :D

 

JmTm00 -> masz rację z tą ręką, zapomniałem o niej a co do zawadiackich póz to chyba nie kojarzą mi się z lolitkami

 

vv3k70r -> obniżyłem im nieznacznie zawieszenie (nie uginając kolan) ale to chyba przez nisko umieszczoną kamerę takie długie wychodzą, w ortograficznym jest ok, zobacz na załączniku - wszystkie postacie miały te same proporcje tylko wzrost różny. Jeśli chodzi o ugięcie kolan to mnie się tak podoba i chyba jest ok, spójrz na to - http://www.fantasyworld.pl/malarze/siudmak/15.jpg Zastanawia mnie jedynie stopa postaci po prawo - chyba powinna być bardziej pionowo.

Napisano

Witam pani zawiszonej na parysie nagal bym bardziej dynamiczna poze, bo narazie to taki sztywne towarzystwo, jedna tez mogla by siedziec

 

powodzenia :)

 

heh, mogles wstawic zeby bylo wiadomo :)

153950w_siudmak_17.jpg

Napisano

Gomez-sa dwa wyjscia, albo dynamika i zegniesz kolana, albo statyka (jak na zalaczonym) i wypchneisz biodra.....

jesli masz mozliwosc techniczna to skrzyknij pare osob i kaz im sie ustawic do sceny (i pstryk) a drugim razem naturalnei podejsc do sceny (tak jak ludzie chodza normalnei im kaz lazic) i pstryk.....

zobaczysz o co chodzi :)

 

pozy ani artystyczne ani naturalne,

jadac od lewej:

laska oparta o kolesia-ciezar na dobrej nodze, ale powinna stac na palcach (tak jak ona stoji to ciezko ustac, lduzie tak nei potrafia, chyba ze baletnicy, a rece ma juz ulozone statycznie wiec nei mzoe byc to poza dynamiczna.. to sie gryzie.. najlatwiej bedzie ja psotawic na palcach) kaz jakiejs lasce tak sie uwiesic na kolesiu i pstryk...... bedizesz wiedzial co i jak :)

 

koles-nei wiem cyz nei powinien stac neico bokiem..... reka dziwnie uniesiona.. biodra od jego osi w prawo nieco i ciezar calkiem na prawa jego noge.... laska go przeciez dociaza... i pstryknij taka fotke z jablkiem w rece czlowieka z uwieszona baba...

 

postac w centrum..... unosi sie.... nie wiem co ona robi.. chyab jest na sznurku... nie wiem czy czlowieka mozna chwycic w takiej pozie..... palce i tu i tu? dziwny krok.. dziwne wychylenie....

 

postac po prawej..... noge powinna (stope) keirowac w kolesia.... i miec palce stopy prawej na wysokosci srodstopia lewej nogi.... albo bardziej wyrzucic biodra do pozy dynamicznej.. w lewo.... a barki w druga strone....

 

zasadniczo powinienes pomanipulowac osia tylka i osia barkow u postaci... kompozycje ustawiles sztywno.. no ale na poczatku trzeba ludziki wogole poustawiac.... wiec troche je znaturalnij.... jesli robisz rysunki do kadrow to zapomnij o scenie i sobie to narysuj.... i wtedy dopiero przerzuc na kompa... bo widok w viewportach potrafi skrzywic percepcje.....

 

czyli biodra nei w jedenj lini.... barki nie w jednej lini... ludzie balansuja :)

Napisano

ttaaddeekk -> no masz racje, dynamiki tu nie uświadczysz. Nie wstawiałem bo się bałem że Leru ocenzuruje :)

 

maczuga: "Nie zepsuj, bo ciekawy temat :P" -> dzięki za słowa otuchy :D

 

vv3k70r -> dzięki, tego mi było trzeba. Przemyślę i pokażę wyniki. Postacie sa w kontrapostach ale pewnie nie wystarczająco.

Panna w środku - chciałem żeby to wyglądało jak szybki doskok - wtedy stałaby mniej więcej tak na palcach ale jak widać kompletnie mi nie wyszło :P Teraz widzę że jest za bardzo wyprostowana i ma za mało ugięte kolana. Chcę żeby się tak przechylała w stronę kamery jakby chciała mu spojrzeć w twarz od dołu, zasłaniając sobą postać po prawej ( bo on chce jej dać jabłko ale tak mało zdecydowanie). W widoku ortograficznym wygląda to chyba lepiej.

Panna po prawo - nie mogłem się zdecydować czy ona powinna iść czy stać i to moje niezdecydowanie chyba wyszło na jaw.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności