Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 977
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

prawie go bioder pozbawiles - dlon (tuz pod kciukiem) powinna byc raczej troche bardziej wklesla - za nisko lokcie...

 

w ogole jakis pogiety i nieroowny troche..

 

poapoa

 

ps. i czy nie powinno byc 'rider'??

Napisano

Witam modelik mi się podoba i siatka chyba też jest dobra, czekam na tekstury;-)

Ps:nie robiłes go przypadkiem z tutka z 3d-palace ? :>

Napisano
  • Autor

ftorek bo on jest w zbroji :) taki ksztalt ma najwydoczniej, no moze bioder troche. Dlon to jest taka duza "rekawica" ktora nie jest tak ksztaltna jak dlon. Thx za uwagi postaram sie go poprawic.

 

zonk thx, a calosc wzorowalem na koncepcie znalezionego na necie gdzies i nie z zadnego tuta.

 

A tak BTW to jest moja 2 postac wykonczona od stop do glow :)

Napisano

1. Pokaż referke żeby można było ocenić zgodność z oryginałem

2. Ochraniacze na uda wyglądają na trochę za długie

3. Daj zbliżenie na twarz (bo coś mi się wydaje ze mu niepotrzebnie usta wymodelowałeś)

4. W kilku miejscach mógłbyś mu trochę uciąć z poly counta (i poprawić kciuk):

image1om3.th.jpg

5. Teraz nie wiem czy to co napisze jest z sensem ale to napisze :) Jakbyś robił każdy z elementów pancerza jako osobny obiekt to w miejscu łączenia się ich z ciałem zaoszczędziłbyś 50% trisów (tylko wtedy miałbyś obiekt wchodzący w obiekt (nie wiem co by silnik gry na to powiedział). P.S Jeżeli to jest be sposób to proszę nie bijcie :)

6. Czekam na wersje z teksturkami i normal mapą

7. For the Emperor (nie mogłem się powstrzymać ;) )

Napisano
  • Autor

1.Referki nie ma sensu pokazywac gdzy na niej calkowicie sie nie wzorowalem, nie robilem tego modelu zeby byl identyczny z konceptem. Referka mi byla tylko potrzebna do wyobrazenia sobie calej postaci ogolnie.

2. Niech ci sie wydaja :P

3. Dam pozniej :)

4. Model jest jak nrazie W.I.P (work in progress) optymalizacja i poprwki beda pozniej. Ale dzieki za uwagi.

5. Nie wiem czy to jest najlepszy wyjscie i to chyba zalezy od silnika, ja wole miec przy postaciach wysztko polaczone w jedno.

6. Na texture sie doczekasz ale na normal mape nie :( Moja Riva TNT2 nie obsluguje Normal mappingu wiec nie ma sensu robic normal mapy :)

7. N/k/C :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności