Napisano 12 Sierpień 200618 l Witam, tak ostatnio sporo siedzialem nad jednym modelem, dla pocwiczenia skilla :) Jeszce mi zostalo zrobic to co najgorsze (UV'ke) i z textura to juz bedize latwiej. Oczywiscie prosze o komenty i krytyke :) Siatka i model: http://img205.imageshack.us/my.php?image=s1dw6.jpg
Napisano 12 Sierpień 200618 l prawie go bioder pozbawiles - dlon (tuz pod kciukiem) powinna byc raczej troche bardziej wklesla - za nisko lokcie... w ogole jakis pogiety i nieroowny troche.. poapoa ps. i czy nie powinno byc 'rider'??
Napisano 12 Sierpień 200618 l Witam modelik mi się podoba i siatka chyba też jest dobra, czekam na tekstury;-) Ps:nie robiłes go przypadkiem z tutka z 3d-palace ? :>
Napisano 12 Sierpień 200618 l Autor ftorek bo on jest w zbroji :) taki ksztalt ma najwydoczniej, no moze bioder troche. Dlon to jest taka duza "rekawica" ktora nie jest tak ksztaltna jak dlon. Thx za uwagi postaram sie go poprawic. zonk thx, a calosc wzorowalem na koncepcie znalezionego na necie gdzies i nie z zadnego tuta. A tak BTW to jest moja 2 postac wykonczona od stop do glow :)
Napisano 12 Sierpień 200618 l 1. Pokaż referke żeby można było ocenić zgodność z oryginałem 2. Ochraniacze na uda wyglądają na trochę za długie 3. Daj zbliżenie na twarz (bo coś mi się wydaje ze mu niepotrzebnie usta wymodelowałeś) 4. W kilku miejscach mógłbyś mu trochę uciąć z poly counta (i poprawić kciuk): 5. Teraz nie wiem czy to co napisze jest z sensem ale to napisze :) Jakbyś robił każdy z elementów pancerza jako osobny obiekt to w miejscu łączenia się ich z ciałem zaoszczędziłbyś 50% trisów (tylko wtedy miałbyś obiekt wchodzący w obiekt (nie wiem co by silnik gry na to powiedział). P.S Jeżeli to jest be sposób to proszę nie bijcie :) 6. Czekam na wersje z teksturkami i normal mapą 7. For the Emperor (nie mogłem się powstrzymać ;) )
Napisano 12 Sierpień 200618 l Autor 1.Referki nie ma sensu pokazywac gdzy na niej calkowicie sie nie wzorowalem, nie robilem tego modelu zeby byl identyczny z konceptem. Referka mi byla tylko potrzebna do wyobrazenia sobie calej postaci ogolnie. 2. Niech ci sie wydaja :P 3. Dam pozniej :) 4. Model jest jak nrazie W.I.P (work in progress) optymalizacja i poprwki beda pozniej. Ale dzieki za uwagi. 5. Nie wiem czy to jest najlepszy wyjscie i to chyba zalezy od silnika, ja wole miec przy postaciach wysztko polaczone w jedno. 6. Na texture sie doczekasz ale na normal mape nie :( Moja Riva TNT2 nie obsluguje Normal mappingu wiec nie ma sensu robic normal mapy :) 7. N/k/C :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto