Grimor Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 Witam, tak ostatnio sporo siedzialem nad jednym modelem, dla pocwiczenia skilla :) Jeszce mi zostalo zrobic to co najgorsze (UV'ke) i z textura to juz bedize latwiej. Oczywiscie prosze o komenty i krytyke :) Siatka i model: http://img205.imageshack.us/my.php?image=s1dw6.jpg
ftorek Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 prawie go bioder pozbawiles - dlon (tuz pod kciukiem) powinna byc raczej troche bardziej wklesla - za nisko lokcie... w ogole jakis pogiety i nieroowny troche.. poapoa ps. i czy nie powinno byc 'rider'??
zonk Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 Witam modelik mi się podoba i siatka chyba też jest dobra, czekam na tekstury;-) Ps:nie robiłes go przypadkiem z tutka z 3d-palace ? :>
Grimor Napisano 12 Sierpień 2006 Autor Napisano 12 Sierpień 2006 ftorek bo on jest w zbroji :) taki ksztalt ma najwydoczniej, no moze bioder troche. Dlon to jest taka duza "rekawica" ktora nie jest tak ksztaltna jak dlon. Thx za uwagi postaram sie go poprawic. zonk thx, a calosc wzorowalem na koncepcie znalezionego na necie gdzies i nie z zadnego tuta. A tak BTW to jest moja 2 postac wykonczona od stop do glow :)
andy_a Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 1. Pokaż referke żeby można było ocenić zgodność z oryginałem 2. Ochraniacze na uda wyglądają na trochę za długie 3. Daj zbliżenie na twarz (bo coś mi się wydaje ze mu niepotrzebnie usta wymodelowałeś) 4. W kilku miejscach mógłbyś mu trochę uciąć z poly counta (i poprawić kciuk): 5. Teraz nie wiem czy to co napisze jest z sensem ale to napisze :) Jakbyś robił każdy z elementów pancerza jako osobny obiekt to w miejscu łączenia się ich z ciałem zaoszczędziłbyś 50% trisów (tylko wtedy miałbyś obiekt wchodzący w obiekt (nie wiem co by silnik gry na to powiedział). P.S Jeżeli to jest be sposób to proszę nie bijcie :) 6. Czekam na wersje z teksturkami i normal mapą 7. For the Emperor (nie mogłem się powstrzymać ;) )
Grimor Napisano 12 Sierpień 2006 Autor Napisano 12 Sierpień 2006 1.Referki nie ma sensu pokazywac gdzy na niej calkowicie sie nie wzorowalem, nie robilem tego modelu zeby byl identyczny z konceptem. Referka mi byla tylko potrzebna do wyobrazenia sobie calej postaci ogolnie. 2. Niech ci sie wydaja :P 3. Dam pozniej :) 4. Model jest jak nrazie W.I.P (work in progress) optymalizacja i poprwki beda pozniej. Ale dzieki za uwagi. 5. Nie wiem czy to jest najlepszy wyjscie i to chyba zalezy od silnika, ja wole miec przy postaciach wysztko polaczone w jedno. 6. Na texture sie doczekasz ale na normal mape nie :( Moja Riva TNT2 nie obsluguje Normal mappingu wiec nie ma sensu robic normal mapy :) 7. N/k/C :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się