jasiek311 Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 Jak wyzej - w jaki sposob wymodelowac bambusa ? - znacie moze jakies tutki, albo referki ? pozdro.
tweety Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 http://images.google.pl/images?hl=pl&q=bambus&btnG=Szukaj&lr=&sa=N&tab=wi jak wymodelować? eee... wyjdź z boxa potem poprzesuwaj pare razy krawędzie, użyj kilka razy kilka róznych narzedzi w editable poly i masz gotowego bambusa a najlepiej po prostu siąść i wymodelować. nie słyszałem jeszcze o tutku z modellingu bambusa.
Scottero Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 cylinder, pare [poprzecznych segmentow, skalowanie albo 4*4*4 czy cus takiego ;)
jasiek311 Napisano 14 Sierpień 2006 Autor Napisano 14 Sierpień 2006 spoko - w sumie okazalo sie to prostsze niz myslalem- kilka tube'ow convert to mesh... kilka segmentow i gotowe... z materialem tez wiekszych problemow nie bylo - diffuse ustawilem na szary... a ambientowy na zielony - niezle to wyglada... dzieki za pomoc ;) pozdro... problem mam teraz z vreyowskim swiatlem - jest jakby we wnece i pada bezposrednio na prosta plaszczyzne sciany - ale na srodku wyskoczyl taki trojkat, jakby tam bylo wypukle... :/ nie wiem, z jakiego powodu cos takiego sie stalo :/ BTW: ale to chyba w innym dziale juz powinienem byl napisac.
Rekomendowane odpowiedzi