Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich

 

Mam taki mały problem, poniewaz robie model samochodu ze spline'ow. Problem pojawia sie gdy uzywam meshsmooth

 

Przed:

http://members.lycos.co.uk/elfu/przed.JPG

 

I po:

http://members.lycos.co.uk/elfu/po.JPG

 

Jak widać na modelu pojawily sie jakieś guzy, swiatła nie maja ksztaltu jak powinny, a zderzak - lepiej nie mowić. Jednym słowem bardziej przypomina wrak samochodu niz samochod.

 

Dlaczego tak się dzieje? Co robię źle? Prosze was o pomoc.

 

A tutaj zamieszczam jeszcze siatkę obiektu - moze pomoze wam w wyjasnieniu mi dlaczego tak sie dzieje:

http://members.lycos.co.uk/elfu/siatka.JPG

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieje się tak ponieważ ta siatka nie nadaje się pod mesh smooth, ogólnie to ona do niczego się nie nadaje :P

pod mesh smooth potrzeba siatki składającej się (prawie) tylko z czworokatów (polygonów), wszelkie trójkąty i wielokaty tworzą nierówności

spróbuj jakiś inny tutek zrobić z polymodelingiem bo spline'ów nie polecam, pocztkującym szczególnie




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności