Najtmyr Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 Witam wszystkich Mam taki mały problem, poniewaz robie model samochodu ze spline'ow. Problem pojawia sie gdy uzywam meshsmooth Przed: http://members.lycos.co.uk/elfu/przed.JPG I po: http://members.lycos.co.uk/elfu/po.JPG Jak widać na modelu pojawily sie jakieś guzy, swiatła nie maja ksztaltu jak powinny, a zderzak - lepiej nie mowić. Jednym słowem bardziej przypomina wrak samochodu niz samochod. Dlaczego tak się dzieje? Co robię źle? Prosze was o pomoc. A tutaj zamieszczam jeszcze siatkę obiektu - moze pomoze wam w wyjasnieniu mi dlaczego tak sie dzieje: http://members.lycos.co.uk/elfu/siatka.JPG Pozdrawiam
javor Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 dzieje się tak ponieważ ta siatka nie nadaje się pod mesh smooth, ogólnie to ona do niczego się nie nadaje :P pod mesh smooth potrzeba siatki składającej się (prawie) tylko z czworokatów (polygonów), wszelkie trójkąty i wielokaty tworzą nierówności spróbuj jakiś inny tutek zrobić z polymodelingiem bo spline'ów nie polecam, pocztkującym szczególnie
Rekomendowane odpowiedzi