karolw Napisano 19 Sierpień 2006 Share Napisano 19 Sierpień 2006 czesc, co zrobic zeby na pierwszym: szczeliny miedzy klockami delikatnie swieciły. a w drugim dałem poucinana sfere z self-ilumination ale co mam zrobic zeby powierzchnia była jednoczesnie zrudłem swiatła tzn swieciła a klocki dawały by od niej cienie? dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 19 Sierpień 2006 Share Napisano 19 Sierpień 2006 Wstaw w środek kulki omni i wyłącz kulce pokazywanie cieni(prawym na obiekt i properties). Możesz też liczyć GI w mentalu/maxwellu itp ale to wydłuży czas renderingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolw Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 19 Sierpień 2006 sformułuje inaczej pytanie czy jest jakas mądrzejsza metoda na uzyskanieswatła w szczelinach niz wstawianie duzej ilosci małych swatełek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 19 Sierpień 2006 Share Napisano 19 Sierpień 2006 NIe wiem czy dobrze zrozumiałem, ale mam dwa projekty: Między sześcianami powstawiałem kilka boxów i dałem im Glow lub: Użyłem 2 V-ray plane (jeden odwrócony do góry, drugi w dół) między górną i dolną częścią boxów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczuga Napisano 19 Sierpień 2006 Share Napisano 19 Sierpień 2006 Zrób jedneg vray light cylindrycznego z zaznaczonym invisible i wsadz go między te boxy. Trza kombinowac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się