Napisano 19 Sierpień 200618 l czesc, co zrobic zeby na pierwszym: szczeliny miedzy klockami delikatnie swieciły. a w drugim dałem poucinana sfere z self-ilumination ale co mam zrobic zeby powierzchnia była jednoczesnie zrudłem swiatła tzn swieciła a klocki dawały by od niej cienie? dzieki za pomoc
Napisano 19 Sierpień 200618 l Wstaw w środek kulki omni i wyłącz kulce pokazywanie cieni(prawym na obiekt i properties). Możesz też liczyć GI w mentalu/maxwellu itp ale to wydłuży czas renderingu.
Napisano 19 Sierpień 200618 l Autor sformułuje inaczej pytanie czy jest jakas mądrzejsza metoda na uzyskanieswatła w szczelinach niz wstawianie duzej ilosci małych swatełek...
Napisano 19 Sierpień 200618 l NIe wiem czy dobrze zrozumiałem, ale mam dwa projekty: Między sześcianami powstawiałem kilka boxów i dałem im Glow lub: Użyłem 2 V-ray plane (jeden odwrócony do góry, drugi w dół) między górną i dolną częścią boxów
Napisano 19 Sierpień 200618 l Zrób jedneg vray light cylindrycznego z zaznaczonym invisible i wsadz go między te boxy. Trza kombinowac :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto