m_ak_s Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 Witam Potrzebuje wypuscic animke w pngach z maxa. Jak zrobic zeby alpha nie uwzgledniala przezroczystosci obiektow tylko ich obrysy... pozdrawiam
Gość jagi Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 Jeśli nie chcesz przezroczystości to wyrenderuj do bmp (w png przy konfiguracji po wybraniu formatu nalezy wylaczyc opcje 'Alpha Channel').
mt Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 a to juz zalezy od tego czym renderujesz, materialow jakie uzyles etc. dla przykladu w vrayowych materialach jest cos takiego jak affect alpha - jak nie jest zaznaczone to olewa przezroczystosc obiektu przy renderingu alphy.
m_ak_s Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Napisano 19 Sierpień 2006 niespecjalnie o to mi chodzi jagi. Przezroczystosc w sensie alfy potrzebuje ale na zasadzie wyszparowania calego obiektu. Bez uwzglednienia przezr materialu. A co do szczegolow to jasna sprawa mt. wrzucilem na szybko tylko mysl na forum hehe... To zwykly scanline... zalezy mi na optymalnym czasie renderow wiec z vrayem nie kombinowalem a chyba bede musial.
mt Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 sluchaj, mozesz to bardzo latwo obejsc - renderujesz jeszcze raz to samo, tylko dla obiektow ktore chcesz zeby byly "biale" dla alphy ustawiasz bialy material 100% self-illumination, te ktore chcesz zeby byly niewidoczne ustawiasz czarne, tlo czarne i pozniej montujesz to w dowolnym programie do postprodukcji. a taka klatka bedzie Ci sie pare sek renderowac:) pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się