Jump to content

mt

Members
  • Content Count

    346
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

48 Excellent

1 Follower

About mt

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/19/1983
  1. adrian_dis - optymistyczne masz zalozenia;) http://www.measuringworth.com/uscompare/result.php?year_source=1979&amount=11000000&year_result=2015
  2. Ja tam zupełnie nie rozumiem tego jojczenia. Odpaliłem wczoraj na pc na ultra i się prawie posikałem. Gra wygląda obłędnie. Takiej ilości detalu jeszcze nigdzie nie widziałem (mokre włosy ftw:D). Na moje oko wygląda to nieporównywalnie lepiej niż to, co było prezentowane na konsolach (ale oglądałem tylko jakieś recki na jutubach, więc może kwestia kompresji). A Teraz siedzę w pracy jak na szpilkach i czekam, żeby tylko wrócić do domu i dobrać się z powrotem do wieśka.
  3. no srednia znajomosc angielskiego moze byc duza przeszkoda, szczegolnie ze Allan tlumaczy wszystko...hmmm... po angielsku;) a te lekcje akurat maja to do siebie, ze mozesz zrozumiec jak co dziala, a nie tylko nauczyc sie klikac w odpowiednie miejsca, zeby powtorzyc efekt. co wiecej, co dwa tygodnie sa review sessions, ktore, jakby nie patrzec, polegaja na rozmowie miedzy kursantem a Allanem... Nauka wyglada tak, ze wg harmonogramu pojawia sie caly modul, ktory zawiera od m/w 8 do 30+h materialu i jedziesz z koksem. efekty wrzucasz na forum, prezentujesz na review session.
  4. W moim przypadku byly 4 platnosci po 250$ w odstepach miesiecznych. Zadnych dodatkowych oplat, mimo wydluzenia czasu trwania kursu. u nas ludzie dostali spore znizki na fume'a i pakiet thinkboxa, ale wiecej gratisow w oprogramowaniu nie bylo. Zreszta licencja na tp jest warta z polowe ceny kursu, wiec to tez byl zbytek laski;) oczywiscie jak nie masz licencji na jakis program to i tak do kursu masz miec dostep po wsze czasy, wiec zawsze mozesz zrobic niektore rzeczy pozniej. Ale chocby licencje edu na fuma bym polecal. Vray raczej zbedny, poki co.
  5. Szczerze to nie wiem czy w tym module bedzie wykorzystywal nowe rzeczy z tp6, bo sam do tej pory uzywal tp5, a na czas trwania kursu wszyscy dostali licencje na tp6 od cebasa. Zapowiadal, ze w czasie kursu bedzie ich uzywal. Okaze sie, dopiero dobilo do polmetka. edit: a moze jednak jest w tym zestawie rendering i compo - wczesniej zapowiadal ze upubliczni bez tego;)
  6. to moze ja sie wypowiem, bo akurat biore udzial w tym kursie. Ten videotutorial, ktory udostepnil, to kawalek jednego modulu z FX Technical Director Transformation mentorship, ktory zaczal sie w grudniu zeszlego roku. I teraz Allan chce ruszyc z druga edycja, stad udostepnil ten fragment. Z tego co sie orientuje, w tym co udostepnil nie ma akurat renderingu i compositingu, to jest w kursie. Moze pare zdan na temat samego kursu. Calosc miala twac 8 miesiecy, ale ludzie nie wyrabiali sie z materialem i zostal wydluzony, wiem ze druga edycja juz z zalozenia ma trwac pelny rok. Materialu jest od groma. Poza efektami jest sporo skryptowania w celu automatyzacji procesow, czy przygotowywania narzedzi. Co dwa tygodnie jest live review session - na zywo Allan oglada rzeczy zrobione przez kazdego z kursantow, podpowiada co poprawic, co zmienic, odpowiada na pytania, bardzo dokladnie wsyzstko tlumaczy (czasem tak dokladnie ze jedna sesja potrafi trwac ponad 3h;) ) Jesli ktos jest na serio tym zainteresowany to szczerze polecam druga edycje. Jakby ktos mial jakies pytania to chetnie odpowiem w miare mozliwosci. pozdr mt
  7. do takich rzeczy polecalbym Mari. pozdr
  8. tr3buh - wg amazona premiera 31 grudnia 2016, wiec nie wiem czy taka duza roznica w stosunku do redow;)
  9. To co ruchome - reka i fume. Dobieralem srodki do potrzeb, nie chcialem sie zagrzebac w niepotrzebnym robieniu otoczenia dla tak prostego konceptu.
  10. Hej, Okrutnie dawno nic tu nie wrzucałem;) Zamieszczam więc dwie króciusieńkie animacje w jakiś sposób inspirowane dzieciorem własnym. Tytułu ojca roku raczej nie zgarnę, ale zabawa przy robieniu tych filmików była przednia;) W kolejności chronologicznej: Pozdrawiam i życzę miłego oglądania:) mt
  11. musisz eksportowac z fume'a kanal velocity :) pozdr mt edit - nie doczytalem ostatniego zdania
  12. Heja Szczegoly dopisze jak uznam ze sie wyrobie;) na razie zaklepuje;) pozdr mt
  13. mt

    [max 3d] alpha channel

    troche strzelanie ale moze swiecisz hdr'ka wsadzona w dome light'a? jesli tak to zaznacz invisible dla tego swiatla. pozdr mt
  14. a zwiekszenie subdivs dla AO? pozdr mt
  15. albo przez path constraint..
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy