Skocz do zawartości

ziarnisty cień w vraysunie


Gość siecla

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem osobą początkującą wiem, że powinnam przekopać całe forum w poszukiwaniu podobengo wątku ale potrzebuje pomocy na jutro:( Mam prosty model terenowy w 3dsmaxie, żadnych materiałów tekstur nic i chcę to oświetlić vraysunem. Probowałam już wielu ustawień z zakadki indirect illumination ale nie mogę zgubić tej ziarnistości w cieniu, może ktoś z Was wie co jets tego przyczyną? Będę bardzo wdzięczna za pomoc. Aha ten problem pojawił sie po zaznczeniu 2 razy "On" w indirect illumination Gi caustics i Ambient occlusion. Dziękuje z góry za odpowiedź http://www.voila.pl/406/lpy1l/?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

ponieważ, ziarno pojawia się tylko przy domkach i na skarpie to nie jest chyba porblem GI.

 

Zacznij od dania na te domki modyfikatora smooth, aby poprawić smooth grupy. (brązowej bryle też by sie przydał smooth)

Upewnij się, że domki mają vraymaterial

Sprawdź czy nie masz podwójnej geometrii, ewentualnie ustaw secondary rays bias na 0.01 w zakładce Global switches ustawień vraya

 

Jeżeli to nie pomaga, zaznacz słonce kliknij prawym, wybierz vray properties i zwiększ subdiv swiatła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smooth nic nie zmienia, wszystkie elementy są vraymaterial, nie wiem o co chodzi z podwójną geometrią, secondary rays nawet na większej wartości nie rozwiązuje problemu i zwiększenie subdivów też nie:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...