Skocz do zawartości

alpha w maxie...


m_ak_s

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli nie chcesz przezroczystości to wyrenderuj do bmp (w png przy konfiguracji po wybraniu formatu nalezy wylaczyc opcje 'Alpha Channel').

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to juz zalezy od tego czym renderujesz, materialow jakie uzyles etc. dla przykladu w vrayowych materialach jest cos takiego jak affect alpha - jak nie jest zaznaczone to olewa przezroczystosc obiektu przy renderingu alphy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niespecjalnie o to mi chodzi jagi. Przezroczystosc w sensie alfy potrzebuje ale na zasadzie wyszparowania calego obiektu. Bez uwzglednienia przezr materialu. A co do szczegolow to jasna sprawa mt. wrzucilem na szybko tylko mysl na forum hehe... To zwykly scanline... zalezy mi na optymalnym czasie renderow wiec z vrayem nie kombinowalem a chyba bede musial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sluchaj, mozesz to bardzo latwo obejsc - renderujesz jeszcze raz to samo, tylko dla obiektow ktore chcesz zeby byly "biale" dla alphy ustawiasz bialy material 100% self-illumination, te ktore chcesz zeby byly niewidoczne ustawiasz czarne, tlo czarne i pozniej montujesz to w dowolnym programie do postprodukcji. a taka klatka bedzie Ci sie pare sek renderowac:)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności