Napisano 19 Sierpień 200618 l Modelowałem tylne lampy ferrari, gdy napotkalem pewien problem. Jak (mam nadzieje) wiadomo, owe lampy są z czerwonego szkła, zaś ich środkowa część z białego. Mam gotowe materialy na biale i czerwone szklo (obr. 1 i 2). Nie wiem jednak jak sprawić by srodkowa czesć byla biala:( Próbowalem zaznaczyc poligony ktore maja byc z bialego szkla i przypisac im owy material (drag & drop material), ale ku mojemu zdziwieniu calość "przefarbowała" się wtedy na czarno (obr. 3). Pomóżcie!
Napisano 19 Sierpień 200618 l 1) Stwórz Materiał "Multi/Sub Object" W jego slotach powkładaj sobie swoje materiały szkła :) 2) Następnie przejdź do edycji obiektu lapmy. Dla odpowiednich poligonów, nadaj różne Material ID (Dla wnętrza powiedzmy 1, a dla reszty 2). Numer Material ID odpowiada Materiałowi w tym Twoim Multi/Sub Object. -Przeczytaj regulamin o nazewnictwie wątków ;) -Idź z Bogiem i twórz grafike :P -Peace i niech Poligony bedą z Tobą :P
Napisano 20 Sierpień 200618 l Możesz też zrobić tak: 1. Najpierw nałóż teksture na obiekt która będzie zajmować najwięcej powierzchni. 2. Zaznacz Polygony te które mają miec inny kolor/teksture i wejdz w material editor 3. I przeciągnij materiał z kuli na zaznaczone polygony. I już! 4. A jesli chcesz miec te materiały które nałożyłeś na obiekt w jednej kuli to nacisnij pipete w material editor i obiekt bedzie wszystko się znajdowało w Multi/Sub Object na jednej kuli.
Napisano 20 Sierpień 200618 l maguu -> glowe daje ze to mental bo tylko w nim są takie glupie problemy:P:P:P: szmati -> zrob tak: 1. zaznacz poligony dla koloru białego 2. zrób detach Bedziesz mial 2 objekty teraz pozostaje juz tylko dać jednemu obiektowi kolor czerwony a drugiemu buialy, pozdrawiam
Napisano 20 Sierpień 200618 l maguu -> tak, to mental hkropinski -> na taki pomysl to juz wpadlem ale myslalem ze moze znajdzie sie jakis łatwy sposob na zrobienie tego w jednym obiekcie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto