Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam problem z połączeniem łuków. Żeby się nie rozpisywać dodaję link do pliku http://metalmilitia.webpark.pl/pytanie.max. Wykonałem jeden łuk, zrobiłem szyk kołowy i teraz chciałbym w miejscach "zbliżania się" łuków wykonać połączenie, tak żebym mógł zrobić ładnie zaokrąglone pętelki :)

Proszę o pomoc, bo sam jestem początkujący.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Heh, nie wrzucaj scenek maksa. Jak chcesz, żeby ktoś szybko Ci pomógł - pokaż render, ewentualnie rzut z viewport'a...

 

Nie mam pojęcia na ile jesteś początkujący... ale strzelam - może chodzi po prostu o narzędzie Weld ewentualnie Target Weld?

Napisano

Ba najpierw musiasz połączyć wszystkie łuki w jednego Spline aby to wykonać klikasz na jednego i w panelu modify masz opcje "atach" (przyłącz/dołącz) no i przyłączasz wszystkie pozostałe łuki.

Po takiej operacji przechodzisz do edytowania Vertexów (możesz puknąć 1 na klawie) zaznaczasz dwa Vertexy które chcesz połączyć i klikasz "Connect" ew. moze umieścić te Vertexy w jednym miejscu i kliknąć "Weld"

 

[+] edit

 

Zapomnialem dopisać ze Vertexy w jednym miejscu mozesz umiescic zaznaczając oba i kliknąć "Fuse".

Napisano

Może byście plik obejżeli a nie z trąby odpowiedzi dawali? Dobrze że go dał bo ciężko się coś wnioskuje z PScr.

Po pierwsze - twoje łuki to instancje a nie kopie - żeby były osobnymi obiektami i dało się je połączyć musisz znaleźć magiczną ikonke "make unique" pod stack windowem. Potem już możesz atachować reszte. W opcjach kopiowania nie rób instancji ani referencji tylko proste prostą kopie, o ile nie zamierzasz modyfikowac obiektu matki i nanosić zmian na dzieci.

 

Po drugie - kompletnie kiepsko to wygląda - za dużo vertexów (do łuku wystarczą dwa).

 

Reszta tak jak piszą przedmówcy.

 

Po trzecie problemem będzie część prosta - pionowa - nawet jeżeli połączysz vertexy na dole - będziesz miał podwójną krzywą - nie wyjdzie to dobrze na meshu. Jeżeli natomiast tam ma być pentelka jak sam to ująłeś to uprość krzywe do 4/6 vertexów i opcją weld sklej dolne punkty

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki Hynol za pomoc. Twoje wskazówki bardzo mi pomogły. :)

Pozostałym uczestnikom tego emocjonującego wątku również dziękuję. Naprawdę nie wiem co bym zrobił bez Waszej pomocy. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.