TORCIK Napisano 21 Sierpień 2006 Share Napisano 21 Sierpień 2006 Witam. Mam model w zbrushu, i umiem go przenosić do maxa itp. ale mam problem z displacement. Wiem, żę we v-rayu jest takie narzędzie i trzeba mieć teksturke z zbrusha, żeby model był np. taki pomarszczony. Czy zna ktoś jakiś najlepiej video tutorial w którym jest pokazane jak zrobić taką teksturke i potem wrzucić do maxa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 21 Sierpień 2006 Share Napisano 21 Sierpień 2006 masz tu videotut w 1 poście http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=26850 30Mb kodek stąd : http://www.techsmith.com/download/codecs.asp kolo troche miesza w fotoszopie i sporo odwraca displace mape ja robiłem nieco inaczej export displace mapy z ZB przez plugin multi displacement 2 , w maxie na obiekt low poly dawalem turbosmooth x2 i modyfikator vraydisplace cośtam, w nim załączasz displace mape Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TORCIK Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 21 Sierpień 2006 Dzięki, bardzo mi to pomogło. Wszystko pięknie ładnie ale gdy jak wrzuce model do maxa i biore "edit poly" albo "Unvrap UVW" to jest to pochyłym drugiek napisane i nie moge edytować Unvrap UVW. Dlaczego tak się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 Nie mam pojęcia. Unwrap mozesz pominać . Ja korzystałem ze sposobu opisanego w pdf: 3dsmax - zpipeline guide http://www.pixologic.com/zbrush/education/education-documentation.html musisz sciagnac plugin multi displacement 2 do zbrusza http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=029789 masz tam opis jak zrobic displace i wlaczyc w maxie w mental rayu ( jak wlaczyc w vrayu opisze nizej ) jak chcesz szybko zobaczyc jak załączyc displace w vrayu: na koncu tej strony masz gotowe modele http://www.pixologic.com/zbrush/download-center/download-center.html sciagnij sobie model miecza i displace mape importuj do maxa jako single model zamien na editable poly , daj turbosmooth modifier x2 gdzies , vraydisplace modifier jak na obrazku , załącz displace mape ,przenies na edytor materialow,obroc o 180 stopni i gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TORCIK Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 22 Sierpień 2006 Dzięki. Właśnie tego szukałem. A nie działało mi dlatego bo nie zaznaczałem "single". Wielkie dzieki :) bardzo mi to pomogło i mam nadzieję, że Twoja wypowiedź pomoże i innym :). Masz u mnie browara :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi