Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam model w zbrushu, i umiem go przenosić do maxa itp. ale mam problem z displacement. Wiem, żę we v-rayu jest takie narzędzie i trzeba mieć teksturke z zbrusha, żeby model był np. taki pomarszczony. Czy zna ktoś jakiś najlepiej video tutorial w którym jest pokazane jak zrobić taką teksturke i potem wrzucić do maxa?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 941
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

masz tu videotut w 1 poście

http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=26850

30Mb

kodek stąd :

http://www.techsmith.com/download/codecs.asp

 

kolo troche miesza w fotoszopie i sporo odwraca displace mape

ja robiłem nieco inaczej export displace mapy z ZB przez plugin multi displacement 2 , w maxie na obiekt low poly dawalem turbosmooth x2 i modyfikator vraydisplace cośtam, w nim załączasz displace mape

Napisano
  • Autor

Dzięki, bardzo mi to pomogło. Wszystko pięknie ładnie ale gdy jak wrzuce model do maxa i biore "edit poly" albo "Unvrap UVW" to jest to pochyłym drugiek napisane i nie moge edytować Unvrap UVW. Dlaczego tak się dzieje?

Napisano

Nie mam pojęcia. Unwrap mozesz pominać .

Ja korzystałem ze sposobu opisanego w pdf:

3dsmax - zpipeline guide

http://www.pixologic.com/zbrush/education/education-documentation.html

musisz sciagnac plugin multi displacement 2 do zbrusza

http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?t=029789

masz tam opis jak zrobic displace i wlaczyc w maxie w mental rayu ( jak wlaczyc w vrayu opisze nizej )

 

 

 

 

jak chcesz szybko zobaczyc jak załączyc displace w vrayu:

na koncu tej strony masz gotowe modele

http://www.pixologic.com/zbrush/download-center/download-center.html

sciagnij sobie model miecza i displace mape

importuj do maxa jako single model

zamien na editable poly , daj turbosmooth modifier x2 gdzies , vraydisplace modifier jak na obrazku , załącz displace mape ,przenies na edytor materialow,obroc o 180 stopni i gra.

skrinqi5.jpg

Napisano
  • Autor

Dzięki. Właśnie tego szukałem. A nie działało mi dlatego bo nie zaznaczałem "single".

 

Wielkie dzieki :) bardzo mi to pomogło i mam nadzieję, że Twoja wypowiedź pomoże i innym :).

 

 

Masz u mnie browara :D

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.