RENUAL Napisano 24 Sierpień 2006 Napisano 24 Sierpień 2006 Mam głupawy problem:zrobilem hightpoly w zbrushu,w zmapperze zstworzylem normal mape do low poly tego samego obiektu.Obiekt low poly wyeksportowalem do maxa>W maxie ustawilem w material editorze bump map jako normal bump,dalem texture normalmapa z zmappera i wszystko sie pochrzanilo,probowalem kupe tutoriali,ale nic nie kumam.Mam jeszcze jedno pytanie:w maxie,w rttnormalmap potrzebuje normal mapy i diff.jak w zbrushu wygenerowac diffa??
streaker Napisano 24 Sierpień 2006 Napisano 24 Sierpień 2006 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=22182&page=3 -> możesz zacząć czytać od mojego postu #119
RENUAL Napisano 25 Sierpień 2006 Autor Napisano 25 Sierpień 2006 chyba mi chodzilo o to,jak bede mial problemy,to sie jeszcze tutaj odezwe. dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się